Thursday, February 27, 2014

BLOG// Eigen domein

YESS! Na héél wat gepruts is het zover: ik mag een .NL toevoegen aan mijn blog. Ein-de-lijk weg van het .blogspot.nl. Ik vond het na een halfjaar wel eens tijd worden. Telkens als iemand aan mij vroeg: wat is je blog adres dan? Struikelde ik er al over hoe lang eigenlijk de URL was. Maar hèhè, dit is allemaal verleden tijd!

En ik ben er zoooo blij mee! Eerst heb ik een poosje lopen stuntelen met Wordpress maar naar heel wat gestuntel wordt dat hem gewoon echt niet voor mij. Want de lay-out die ik op dit moment heb, was ik toch wel héél erg gehecht aan en gelukkig kon die mee verhuisd worden. 

Hou AOWOB de komende tijd goed in de gaten, want een eigen domein is wel een feestje waard! PSSST: er komen weer leuke give-away(s) aan!


Volg mij op

19 comments:

  1. Wat leuk! Het voelt veel meer van jezelf nu! Tenminste.. dat had ik! Gefeliciteerd!!

    ReplyDelete
  2. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. goodjob girl ik vind een eigen domein ook zoveel mooier staan! liefs x

    ReplyDelete
  4. Superleuk, gefeliciteerd! Via wat heb je je domein gekocht? Ik wil ook al heel lang een eigen domein maar er zijn zoveel verschillende mogelijkheden!
    Liefs,Charlotte

    ReplyDelete
  5. Ooh, wat super leuk voor je! Ik ga ook maar eens over een eigen domein nadenken :D . Ik vind trouwens dat je het heel goed doet met je lay-out met Blogger, haha, ik moet nog veel leren daarover. Geef je een keer een workshop? ;D

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  6. Wat leuk! Gefeliciteerd meis, ik hou je blog zeker goed in de gaten!!
    liefs x

    ReplyDelete
  7. Yay! Leuk zeg, gefeliciteerd. :D

    ReplyDelete
  8. Aaah is het gelukt! Ik vind het super leuk :)

    xo

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd! Vet cool dat je nu je eigen domein hebt. Hopelijk krijg je nu nog meer volgers :-)
    Ga zo door!

    ReplyDelete
  10. Wat leuk! Congrats :')
    Die trefwoorden onder je afbeelding zijn trouwens heel leuk gevonden!

    ReplyDelete
  11. Leuk, ik heb er sinds kort ook een maar ik moet nog een keer betalen aan Wordpress om 'm ook echt te laten werken, zucht..

    ReplyDelete
  12. Dikke proficiat met je domeinnaam! Mooie tekening heb je erbij gemaakt.
    Ik zou dat ook eens moeten doen, maar ik ben er echt zo'n leek in! Ik ken er niets van :D

    X Sara

    ReplyDelete
  13. Gefeliciteerd met je eigen domein!! Heel erg leuk!!

    ReplyDelete
  14. Wauw, wat leuk zeg! Lijkt mij ook heel gaaf zo'n eigen domein :) Klinkt ook veel leuker met NL. alleen erachter.

    xo Liesbeth

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO