Tuesday, January 7, 2014

WISHLIST// Only

Toen ik al mijn favoriete webshops af snuffelde, viel mij de wintercollectie van Only bij Sans-online direct op. De collectie is niet te opvallend, maar ook niet basic.

De kleuren: lichtgrijs,donkergrijs, wit en  zwart zie je bij deze collectie keer op keer terugkomen. Natuurlijk ben ik daar blij mee want ik ben niet iemand die snel neon kleuren zal gaan dragen. De kleuren uit deze wintercollectie doen het allemaal goed. Het leuke is nog, een aantal kledingstukken zijn nu ook nog eens in de sale!

Omdat ik zelf nooit spijkerbroeken draag, zul je die ook niet zo snel vinden op mijn wishlist. Maar een kijkje bij de only jeans is zeker de moeite waard voor de spijkerbroekliefhebbers. En als je nog opzoek bent naar een jas voor de winter. Deze collectie heeft genoeg only jassen!


15 comments:

  1. Ik vind die grijze broek heel tof!

    ReplyDelete
  2. Leuke wishlist! :)
    liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Leuke spulletjes! Maar ik hou zelf wel iets meer van kleur zoals Bordeaux.

    ReplyDelete
  4. Mooie spullen en lekker warme vesten!

    ReplyDelete
  5. Is dat een soort jogging broek achtig? Lijkt me zo comfy!

    ReplyDelete
  6. Heel leuke wishlist!
    Het linker vest vind ik super (:

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  7. Ooh leuk! Mijn wishlist is eindeloos en dat zal hij helaas ook blijven dankzij het huis :/
    ga je ook bloggen over jullie huisje? :) x

    ReplyDelete
  8. die broek is echt tof die grijze! liefs x

    ReplyDelete
  9. Leuke wishlist!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. Die jas linksboven vind ik echt tof!

    ReplyDelete
  11. Wauw die broeken zijn gaaf! :)

    ReplyDelete
  12. Leuk! Ik zou alles zelf ook wel willen hebben haha :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO