Tuesday, January 14, 2014

WISHLIST// muurstickers van Marington

Nu ik druk aan de slag ben met ons huisje, zie ik genoeg leuke dingen op het word wide web voorbij komen. Het grappige is: eerder was ik er niet zo op gefocust maar nu zie ik allemaal leuke interieur-details om me heen. Een decoratie die ik nog héél erg graag wil hebben in ons huisje zijn toch wel muurstickers en daar is de webshop Marington.nl ideaal voor.

Ik zelf kende de webshop nog niet maar naar een beetje te hebben rond gesnuffeld wist ik wel dat Marington een leuke webshop is met veel verschillende en vooral trendy woonaccessoires. Zelfs zal ik niet snel muurstickers via het internet bestellen omdat ik het lastig blijf vinden met de maten (daar ben ik denk ik ook een vrouw voor..). Maar bij Marington kan je het product binnen 14 dagen terug sturen en dan krijg je ook nog eens je geld terug. Kijk dat is het proberen al waard ;)

En dan nu mijn favoriete muurstickers. Stiekem heb ik ze ook al een ideaal plaatsje gegeven in ons huisje. P.S. Leuk weetje: alle muurstickers van KEK Amsterdam zijn waterbestendig en makkelijk schoon te maken, ook kunnen ze overal opgepakt worden zolang de ondergrond maar hard en vlak is.

||1. Schoolbordsticker Birdhouse €39,95 ||2. Muursticker vintage furniture lamp 2 €49,95 ||3. Muursticker fabric friends set 1 €59,95 ||4. Kapstok muursticker fashion forest 2 €79,95 || 5. Schoolbordsticker industrial light €39,95 ||

Volg mij op

17 comments:

  1. Hé die zijn tof! Ik heb thuis ook nog een lege muur waarmee ik nog iets moet doen. Dit is misschien wel een leuke optie :D

    x

    http://lovelifelovefashion.be

    ReplyDelete
  2. Ik kende ze al, er zitten echt hele leuke tussen!

    ReplyDelete
  3. Ohhh wat leuk zijn deze, ken je die van de Tiger (DK) ook al? Ook leuk en voor een zacht prijsje!

    ReplyDelete
  4. Wauw, dit zijn echt gave muurstickers zeg! Vind vooral die staande lamp heel erg leuk :) Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  5. Ik vind muurstickers heel mooi, maar ik heb liever een tekst.

    ReplyDelete
  6. Zo leuk die muurstickers, heb er ook nog naar gekeken toen ik mijn huisje ging inrichten!!

    liefs!

    ReplyDelete
  7. Wat gaaf! Een lege muur kun je zo heel leuk opvrolijken door een muursticker! Ik vind die sticker met dat boompje echt geweldig!

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  8. Sommige muurstickers zijn best leuk! Ik heb niet heel veel muur ruimte om de stickers op de muur te plakken. Jammer, want ik vind ze wel leuk! Misschien als ik op mezelf ga wonen en meer ruimte heb!

    ReplyDelete
  9. Die patronen zien er leuk uit! x

    ReplyDelete
  10. Het ziet er heel erg netjes uit hoor!
    Mooi gedaan.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO