Tuesday, January 21, 2014

WISHLIST// Choies

Ik heb al veel verschillende bloggers gezien die iets schreven over de webshop Choies. Ik had nog nooit van deze webshop gehoord en besloot om eens een kijkje te gaan nemen. En wat heeft Choies véél leuke kledingstukken die in mijn kast passen.. Ik heb een 'kleine' wishlist gemaakt -het is nog steeds veel- met mijn favoriete items. Als ik nou ook nog eens het geld had..

Ik ben echt dol op onderstaande geselecteerde truien, blousjes, vesten en de leren items! Wat nog steeds ontbreekt in mijn kledingkast is een leuk zwart leren rokje en ik denk dat dit zwarte leren rokje redelijk in de buurt komt van het rokje die ik -nog steeds- zoek. Ook de zachtroze kleur van de jas spreekt mij aan, hij is mooi! Ach, wat eigenlijk niet? 

Volg mij op

21 comments:

  1. dit is echt zo leuk!
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  2. wat een leuke wishlist!! De roze jas is erg mooi! x

    ReplyDelete
  3. Ik zou de titel even veranderen. "Choies".....

    ReplyDelete
  4. wauw ziet er super leuk uit! dat rode rokje is cute! liefs x

    ReplyDelete
  5. ah wauw, ze hebben daar zulke leuke dingen!
    Nu wil ik kopen maar ik moet sparen, DILEMAAS haha!
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  6. Leuke wishlist! Vooral die coats en leren skirts/shorts :)
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  7. Great pics, totally obsessed with the leather look nowadays!

    XO from Malta,
    www.b-biche.com

    ReplyDelete
  8. Oooh, ik ga ook eens kijken op die site hoor ;-)

    ReplyDelete
  9. Wat een gave spulletjes! Ik kende deze webshop nog niet, ga ff kijken :)

    ReplyDelete
  10. Die eerste trui vind ik echt heel erg leuk! :D

    ReplyDelete
  11. leuke wishlist staan echt leuke items op!

    ReplyDelete
  12. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* If u wanna we can follow each other , just follow me and let me know ! I will follow u back as soon as it possible.

    ReplyDelete
  13. Judith! Gefeliciteerd met het winnen van m'n giveaway!
    Ik heb je op facebook een berichtje gestuurd, stuur me zo snel mogelijk je gegevens!
    Groetjes fayezlc.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO