Wednesday, January 8, 2014

TRAVEL || Londen dag 1

Het is alweer bijna twee weken geleden dat ik in Londen zat..wat gaat de tijd ook snel. Ik kwam erachter dat ik jullie nog helemaal niks heb laten zien hoe we het hebben gehad in Londen. Tijd om daar verandering in te brengen;)

De dag dat we vlogen was in één woord samengevat een RAMP. We vlogen met de storm dus op Schiphol hadden we daardoor een uurtje vertraging. Right, no problem. Toen we op airport Gatwick kwamen bleek al snel dat het storm verhaal een andere draai kreeg. Het gebied daar in Engeland was zo erg getroffen dat zelfs het airport geen stroom meer had. Toen we niets vermoedend even later aankwamen bij het trein station, stond het hele station vol van de mensen. Alle treinen bleken gecanceld te zijn. We konden geen kant op. Kort samengevat: we waren om 12:30 geland in Engeland en om 20:30 waren we eindelijk bij ons hotel..

Eerste kerstdag: in Londen werkt niemand op eerste kerstdag. Zo reden the underground, de bussen en zelfs de treinen niet. Wij besloten om van ons hotel naar de Tower bridge, Londen Eye, Millenium bridge en de Big Ben te lopen. Na dat te hebben gedaan waren we ka-pot. Niet zo gek want achteraf hadden we wel meer dan 15 kilometer erop zitten. Dat was ook één van de redenen dat we maar besloten om een taxi terug te nemen met een speciaal kerstprijsje.

De laatste twee dagen vertel ik jullie in een ander artikel. Stay tuned.














16 comments:

  1. Mooie foto's! Wil ook nog echt een keer naar Londen toe:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Ik wil ook zooo graag naar londen!

    xo

    ReplyDelete
  3. Wat leuk om te lezen! Wat jammer dat jullie zo'n vertraging hebben opgelopen!

    ReplyDelete
  4. Wow haha wat ontzettend balen dat jullie zoveel pech hebben gehad zeg bij aankomst! Ooh wat zul je dan baaaaa-len!! Ik ben heel benieuwd naar je vervolg verslagje, deze foto's zien er al heel gaaf uit. Ik ben 3 jaar geleden voor kerst in Londen geweest en krijg alweer helemaal de kriebels als ik die foto's zie. Wat een mooie stad is het ook!:)

    Liefs Rosie

    ReplyDelete
  5. wat een verhaal! Je hebt nu vast hele sterke beenspieren van al dat lopen! ;)

    x Sharon
    www.fffocus.nl

    ReplyDelete
  6. Wat rot van die storm! Ben benieuwd naar je andere artikel:)

    ReplyDelete
  7. Londen is zooo tof! Heel leuke foto's :)

    ReplyDelete
  8. Vervelend van de vertraging, maar wel leuke foto's!

    ReplyDelete
  9. Londen! Jammer van al die vertraging, ik hoop dat jullie in Londen zelf geen last meer hebben gehad door het weer!

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's! Wel jammer dat jullie zo'n pech hadden op de eerste dag. Hopelijk waren de andere dagen beter!

    X Sara

    ReplyDelete
  11. Mooie foto's! Ik heb een half jaar in Londen gestudeerd. Mis het wel als ik jouw travelblog lees :)

    ReplyDelete
  12. Jaloeeeers. Maar wel super gave foto's! Ziet er echt prachtig uit (:

    ReplyDelete
  13. Je hebt hele leuke foto's gemaakt, ik zou zo graag nog een keer terug willen geweldige stad is het.
    liefs

    ReplyDelete
  14. Ach wat een leuke foto's! Ik wil ook wel een keertje naar Londen.

    ReplyDelete
  15. Zo leuk!! Ik wil ook weer naar Londen!

    xx
    http://www.nathalie-kemna.nl
    https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO