Saturday, January 4, 2014

TAG// Happy new year tag

Het is misschien een beetje aan de late kant om nog een Happy new year tag te doen, maar via deze tag wil ik jullie laten weten wat ik heb 'uitgespookt' met oud&nieuw en wat mijn 'nieuwe' voornemens zijn.
1. Wat heb je gepland om te doen op oudejaarsavond?
Eerst bij mijn schoonouders zitten en dan samen met mijn vriend bij mijn hele familie zitten. Bij ons is dat een traditie omdat opa + zijn vrienden altijd onwijs veel vuurwerk hebben. Oma zorgt die avond voor alle lekkere hapjes. 


2. Heb jij Nieuwjaarstradities?
Op 1 januari is het standaard om even op visite te gaan bij mijn vader en opa en oma.

3. Is er iets dat je haat aan Nieuwjaar? En wat vind je dan weer heel leuk?
Ja, de hangover die er standaard altijd is op 1 januari, haha.

4. Wat was jouw voornemen voor dit jaar? En heb je je eraan gehouden?
Ik doe normaal gesproken niet aan voornemens. Puur omdat ik het eigenlijk een beetje onzinnig vind.

5. Wat is jouw voornemen voor het aankomende jaar?Ik kan me weer aansluiten bij de 'standaard' voornemens van elk jaar. Namelijk: afvallen. Sinds ik een paar maanden geleden 7(!) kilo ben aangekomen zal ik dat er ook graag weer vanaf willen hebben.
6. Wat is het leukste dat er in 2013 is gebeurd?
Ik heb altijd voorgenomen dat ik mijn hele jong volwassen leventje single bleef en dat ik gewoon elk weekend weer sta te feesten. Totdat er iemand  in mijn leven kwam tijdens een volleybal toernooi. Nu zijn we alweer bijna 9 maanden samen en ik heb nog geen moment spijt gehad. Mijn vriend en ik zijn inmiddels druk bezig met klussen voor ons eigen huisje.



7. Waar ben je het meest enthousiast voor dat in 2014 zal gebeuren?Op dit moment kan ik niet wachten om samen te gaan wonen!
8. Wat zijn drie dingen die je graag wil bereiken volgend jaar?
Pfoe, misschien wordt het toch wel eens tijd dat ik ga beginnen met mijn rijbewijs. Dat ik dit jaar over ga naar de tweede klas communicatie en dat mijn blog misschien een nog groter succes wordt? ;)
9. Wat eet je het allerliefst rond Nieuwjaar?
Appelflappen! Hoe oma ze maakt, kan niemand tegenop!



7 comments:

  1. Leuk ingevuld! Haha, ik heb ook geen voornemens maar dat is omdat ik me er nooit aan kan houden! ;)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je gaat samenwonen! Gefeliciteerd!
    Ik woon sinds augustus samen en het bevalt me zo goed. Ik zou dan ook echt niet meer terug willen naar mijn ouders.
    liefs

    ReplyDelete
  3. Haha leuk! Herkenbaar die hangover..

    ReplyDelete
  4. Leuk om te lezen! ik heb ook een oud op nieuw tag op m'n blog staan!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO