Thursday, January 16, 2014

SHOPLOG// broeken H&M

Omdat ik een paar kilootjes ben aangekomen, passen mijn broeken al niet meer. How fast can it goes? Omdat ik niet elke dag in mijn zwarte broeken wil lopen -die ik nog wel pas- besloot ik om eens in de online sale van de H&M te gaan kijken.

Zo kwam ik deze grijse en wijnrode broek tegen en kocht ik ze een maatje groter zodat ik mezelf er niet weer opnieuw in moest worstelen. Over een paar dagen komen ze aan en ik ben héél erg benieuwd of ze passen. Of zullen ze stiekem toch te groot zijn?


Volg mij op

10 comments:

  1. Het lijken mij hele leuke broeken!
    En de prijs is zeker erg fijn :)
    Liefs Gea.

    ReplyDelete
  2. Mooie broeken en voor een goedkoop prijsje!! x

    ReplyDelete
  3. de broeken van de primark zijn ook erg fijn.. nadat ik stopte (2 pogingen) met roken en nu gelukkig nog steeds gestopt
    maar daardoor is er wel 10 kilo aangekomen .. veel zeggen 10!? dat kan niet dat zie je niet maar ik pas dus ook mijn
    broeken niet meer.. dan baal je echt hard.. ik weet dus wel hoe je je voelt! liefs x

    ReplyDelete
  4. Leuke broeken, vooral die prijsjes zijn erg fijn!

    ReplyDelete
  5. Leuke broekjes! Ik ga ook even kijken aan gezien mijn stief vader mijn broeken te heet heeft gewassen..

    xo

    ReplyDelete
  6. Wat gaaf! H&M is altijd lekker goedkoop ^^.

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  7. Die van 10 euro heeft een super mooie kleur! Hopelijk passen ze :)

    ReplyDelete
  8. Mooie broeken en dat voor een prima prijsje! Vooral die broek van 10 heeft een mooie kleur x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO