Sunday, January 5, 2014

REVIEW// Mijn eerste bril van Firmoo + koringscode!

Een bril als fashion detail? Ik heb er altijd van gehouden en stiekem ben ik ook nog wel eens jaloers op de mensen die een bril 'moeten' dragen.. Toen ik op Firmoo.com kwam, zag ze zelfs brillen hebben zonder sterkte, in één woord; ge-wel-dig! Dat was waar ik al een lange tijd naar opzoek was.

Maar wat is Firmoo nou eigenlijk? Firmoo is 's werelds populairste online brillenwinkel. Ze verkopen daar brillen van hoge kwaliteit voor een fijn prijsje. Dat is mede mogelijk doordat er wordt ingekocht van fabrikanten in Azië. Niet opzoek naar een 'normale' bril? Firmoo verkoopt ook zonnebrillen!



Toen ik verder aan het rondsnuffelen was op Firmoo.com kwam ik erachter dat Firmo ook een gratis programma heeft. Dat houdt in dat je zelf ook een gratis bril kan uitzoeken (HIER) je betaald alleen de verzendkosten. Je kunt kiezen uit de brillen die je vind bij het bovenstaande linkje. Als je een bepaalde sterkte hebt, kan je dat zelf aangeven. Om één van de brillen te bestellen gebruik je de code: FIRMOOFREE. (Let op: één paar per persoon).


Deze week ontving ik mijn fashion bril en ik ben er heel blij mee! Hij is niet te klein maar gelukkig ook niet te groot. De bril zat goed ingepakt in een speciale brillenkoker (pluspunt) en daarbij zat nog een ander hoesje bij in. Het zal nog eventjes wennen zijn om ineens met een bril de straat op te gaan, maar geloof me: het went vanzelf.


Ook heb ik voor jullie nog twee leuke/handige dingen! Je kunt nu namelijk met de code: AOWOBBLOGS4 $30,- korting krijgen op een bril van de classic series bij Firmoo. Let wel op: deze code is alleen geldig bij de eerste vijf gebruikers!! En dan nog een leuke tip: Firmoo staat open om samen te werken met bloggers -dat leek me wel toepasselijk voor jullie als medebloggers- als je er meer over wilt weten, kan je even op deze link klikken.

Zie ik jou binnenkort terug met een bril?

5 comments:

  1. Wat een leuke bril, staat je erg goed! heb nog nooit van het merk gehoord.

    ReplyDelete
  2. Ik zelf draag mijn bril óp sterkte eigenlijk nooit, maar eigenlijk zou ik dat vaker moeten gaan doen. :)

    ReplyDelete
  3. Leuk! Ik heb toevallig een computer bril aan geschaft :)

    xo

    ReplyDelete
  4. Leuk die website, maar ik wil brillen toch echt eerst passen, omdat ik echt een bril met sterkte is... Dus mij zul je niet zo snel een gewone bril online zien bestellen ;) Wel leuk dat je een kortingscode hebt!

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO