Sunday, January 26, 2014

PORTFOLIO// DIY animatie

Op school hebben we deze periode het vak animatie gehad. Eigenlijk had ik in het begin geen idee wat ik me erbij moest voorstellen. Ik zat zelf meer aan een soort Nemo film te denken..haha. Nu een paar weken verder wist ik al snel genoeg dat het echt ging om een reeks foto's achter elkaar te plakken waarvan een beweging zichtbaar was. 

Ons groepje besloot om te gaan voor een DIY animatie. Of terwijl: in dit filmpje laten we zien hoe je je bureau een beetje kan opleuken. Zo'n 100 foto's verder en een zere rug is dit het resultaat. En ik mag best wel zeggen dat ik er trots op ben ;)



Volg mij op

12 comments:

  1. Het ziet er heel erg gaaf uit! Het lijkt mij ook zo veel werk om al die foto's te maken, pfoe!

    ReplyDelete
  2. Wij krijgen volgend jaar ook animatie haha! Heel leuk filmpje!

    ReplyDelete
  3. Wat onwijs leuk gedaan!! Leuke schoolopdracht om te doen lijkt mij! x

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke video! Ik heb ooit op school ook zoiets gemaakt met zelf getekende monstertjes haha

    ReplyDelete
  5. Leuk en mooi filmpje! Ik ben gek op stop-motion! :)

    ReplyDelete
  6. Wat leuk zeg! Dit wordt ook wel stopmotion genoemd. Ik heb ook gedaan met project alleen kregen we onderwerp mee als geweld. Ondanks dat vond ik hem erg leuk geworden. Hier mag je ook trots op zijn!

    XH

    ReplyDelete
  7. Zo leuk om te doen dit! En het resultaat is ook heel leuk!!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO