Wednesday, January 15, 2014

PERSONAL// tentamens..

Jep. Ook deze student moet er aan geloven. De komende weken zal ik mezelf moeten opsluiten, vooral geen series downloaden, mijn mobiel verstoppen en  met mijn neus in de boeken zitten. Omdat ik vorig jaar mijn jaartje journalistiek verknalt heb, raak ik al snel in paniek wanneer de tentamens weer aanbreken.. Vanmiddag heb ik mijn eerste toets Engels it is en ik geloof dat ik wel goed voorbereid ben :)

Iedereen die de komende weken ook tentamens hebben: héél veel succes! You can do it!


bron: weheartit
Volg mij op

13 comments:

  1. Heel veel succes met je tentamens! En wat een mooie foto! xoxo Mareijn

    ReplyDelete
  2. Jeeah ik join je!! Ik heb volgende week tentamens, dus ben ook hard aan het leren.. Hoe is je engels gegaan?? x

    ReplyDelete
  3. Oh balen dat je ook tentamens hebt :( Zo stom!
    Maar heel veel succes meid! Je kunt het!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Ohh noooo!! Same here :(
    Mijn concentratie is nowhere to be found...

    Succes meis!

    xxx
    http://www.nathalie-kemna.nl
    https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

    ReplyDelete
  5. Jij ook veel succes! Ik denk dat we als bloggers onder elkaar allemaal met elkaar meeleven haha!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO