Saturday, January 25, 2014

PERSONAL// going sombre

Ik heb er al een poosje overna gedacht. Ik wilde weer eens wat anders met mijn haar. Maar vriendlief houdt meer van blond, dus helemaal bruin kom ik hem niet aandoen. ;) Toen ik het internet afsnuffelde om te kijken wat de haar trends van 2014 worden kwam ik vooral de 'sombrè' trend tegen. De whaaaat? Ja. Sombrè. Het is eigenlijk net ietsjes anders dan ombre. De overloop is minder van kleur is meer natuurlijker. 

Toen ik uiteindelijk de knoop doorhakte om voor de sombrè trend te gaan, was natuurlijk net de speciale verf daarvoor weer op in de DA. Dus ik besloot om eerst mijn haar kastanjebruin te verven en daarna met een haarkleuring die je haar 6 tot 8 tinten oplicht over de puntjes te gaan voor het effect.

Je kan op de foto's stap voor stap zien wat de verschillen werden. Happy new hair!







Volg mij op

15 comments:

  1. Ik wil ook voor een sombré gaan. Zelf had ik een ombré maar die is eruit, sinds mijn haar een stuk korter is :) dus ik twijfel om het opnieuw te doen maar dan natuurlijk :)!
    Leuke blogpost!

    ReplyDelete
  2. Ik ben een echte ombre fan :) Nu m'n examens gedaan zijn, ben ik van plan er opnieuw eentje in te doen :)

    ReplyDelete
  3. Nog nooit van Sombre gehoord, maar wel leuk!

    ReplyDelete
  4. haha nooit van sombre eerder gehoord ;) Staat je goed!
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  5. Wow dat is haast een dip dye geworden! Wel leuk hoor!

    ReplyDelete
  6. Ik vind het je heel leuk staan! Zelf gaat er morgenvroeg een heel stuk van mijn haar af omdat mijn punten helemaal kapot zijn. Hiervoor heb ik al wat stress dus ik zou nooit zelf sombre aandurven (lach). Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat super leuk!! :) Ik heb ook ombre gehad maar dat is er ondertussen alweer uitgeknipt, nu mis ik het wel hoor, haha!! :) X

    ReplyDelete
  8. Ik kwam via via op je blog en vind dat je echt een hele leuke blog maakt.
    Maar dit is echt geen sombre of ombre of wat dan ook. Dit is gewoon een rechte lijn wat net op uitgroei lijkt.
    Sorry dat het zo gemeen klinkt, maar misschien kun je het nog een beetje bijwerken dat het wat vloeiender overloopt?

    Bedoel het echt niet zo gemeen als dat het nu klinkt, maar het valt gewoon niet beter te zeggen. Meer als tip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor de tip! Het is inderdaad ook de bedoeling dat het donkere een stuk lichter wordt. Gelukkig gebeurd dat bij mij meestal al naar max 2 weken :) XX

      Delete
  9. Oh, heel leuk! Ik heb zelf lang een (s)ombre gehad, nu denk ik na om er nog eens een te doen :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO