Thursday, January 23, 2014

OOTD// 23012014

Yeaaah, tentamenweek is voorbij!

Na een lange afwezige periode van géén OOTD's is er hier eindelijk weer eentje. Want stiekem ben ik er toch van overtuigd dat jullie kluskleren als OOTD niet erg intressant en vooral niet fashiable vinden om te zien.

Vandaag draag ik mijn nieuwe wijnrode broek uit de sale van de online H&M shop voor maar €10,-. Hij is super stretch en zit echt heerlijk. Hij is hier te verkrijgen. Ook de warme gebreide trui komt weg bij de H&M. Deze was ook in de sale maar toen in bij de kassa aankwam zag ik dat er een enorme haak inzat en daar wilde ik wel héél erg graag korting voor (want het was gemakkelijk te maken). Zo voorspeld, zo gegaan: had ik de trui uiteindelijk voor €7,50. Lang leven het budget shoppen!

|| Broek & trui: H&M || Laarsjes: Steve Madden ||

Volg mij op

23 comments:

  1. super chill dat je zoveel korting kreeg op de kleding! en die broek is echt heel erg leuk, zo 1 wil ik er ook nog!

    <3

    ReplyDelete
  2. Ooh lekker zeg zo een leuke trui voor zo weinig geld :)

    xo

    ReplyDelete
  3. Fijn zulke koopjes!

    En als ik dus hulp met HTML nodig heb moet ik bij jou aankloppen ;)



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  4. Leuke comfy outfit en toffe laarsjes!

    ReplyDelete
  5. Die trui is echt leuk! Ik vind de H&M zo'n leuke winkel :).

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  6. wauw leuke outfit :) Zou ik zo aandoen!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke outfit! Ik vind je trui heel tof :) xo

    ReplyDelete
  8. Leuk op de foto gezet! Klus ze!

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  9. Leuke combinatie. Zulke truien vind ik altijd heel erg leuk!

    ReplyDelete
  10. Leuk! Die laarsjes zien er tof uit ! x

    ReplyDelete
  11. Ik had geen idee dat je aan de kassa nog korting kon vragen hahaa! Ziet er wel een leuke trui uit :)

    ReplyDelete
  12. Wat fijn! :D Hoe zijn je tentamens gegaan? Ik heb twee weken lang
    tentamens, dus volgende week er weer tegenaan blegh! Leuk trouwens
    je laarsjes! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  13. Yeaah lekker geen stress meer en nu kan je lekker ontspannen. Is het goed gegaan? Leuke outfit girl benieuwd hoe het staat.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke outfit! Die trui ziet er echt heerlijk uit:)

    ReplyDelete
  15. Leuke items! De enkellaarsjes zijn erg mooi! :-)

    ReplyDelete
  16. Heerlijk, de sale! En zo tof hoe jij je outfits in beeld brengt. :) Liefs

    ReplyDelete
  17. Aah leuke outfit! Lijkt me een hele fijne trui hihi (:

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO