Saturday, January 11, 2014

OOTD// 11012014

Eindelijk weer eens een OOTD online. Ik had al verteld dat dat de komende maanden iets minder vaak online komt te staan omdat ik grotendeels kluskleding (en dus oude lelijke kleding) draag. De kleding die ik daarnaast draag -naar school en dergelijke- is een beetje basic. Maar basic is nooit verkeerd.

Ik heb gekozen om mijn nieuwe sweater te combineren met een zwarte broek. Zo sprint de sweater er goed uit. Ook vond ik mijn hakken met slangenpatroon er goed bij passen. Die vielen extra op door de zwarte broek. De enkellaarsjes heb ik laatst trouwens weten te scoren voor maar €8,- bij de Scapino.

|| Sweater; Only || Broek- Esprit || Enkellaarsjes; Italian Styles ||

Volg mij op

13 comments:

  1. Leuke outfit! Dat prijsje van die laarsjes is ook erg fijn!

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit, ook erg mooi gefotografeerd! De laarsjes voor maar 8 euro, wauw dat is echt goedkoop en ze zijn ook echt prachtig!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  3. Ziet er leuk uit!

    x Angela
    http://www.bouncingbrunette.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit en wat weinig geld voor die leuke laarsjes!

    ReplyDelete
  5. Hello dear! I reviewed your blog and love your style!

    Now I am following you.

    If you want to follow me too I would be very happy:

    www.fashionbarb.com

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een goed prijsje voor leuke laarsjes!

    ReplyDelete
  7. Wat een goed prijsje voor die leuke laarsjes!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO