Sunday, January 19, 2014

NEW IN// Sweater van Je m'appelle

Al een paar keer kwam ik een reclame tegen van Je m'appelle op Facebook en ik kon het niet laten om een kijkje te gaan nemen op deze -voor mij nieuwe- webshop. Wat er zo uniek is aan Je m'appelle is dat ze een collectie sweaters, t-shirts en shirtjes hebben met opvallende teksten erop. Teksten zoals: 'Merde est merde', 'Carpe diem', 'Je suis belle' en nog véél meer. 

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n sweater meisje, maar daarom wilde ik dit keer wel graag een sweater proberen. Vooral om de leuke teksten! Ik ben uiteindelijk voor de sweater gegaan met de tekst: 'enjoy today'. Die vond ik wel goed bij me passen omdat ik toch echt wel het beste uit het leven wil halen en vaak de positieve dingen van iets in zie. (Wijze zelfkennis, haha).





P.S. momenteel heeft Je m'appelle een 3=1 deal. Je bestelt drie artikelen en betaald er maar ééntje. Dat kunnen wij arme studentjes wel gebruiken toch?:)

Volg mij op

27 comments:

  1. Ah wat een toffe sweater!! <3

    PS: doe jij al mee aan mijn winactie?
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    ReplyDelete
  2. Wat een superleuke trui zeg!! :) Ik vind de tekst ook zo mooi! :) X

    ReplyDelete
  3. wat ontzettend leuk meis! voer in een html ding op je blog
    Dan kijk je op deze site en dan kan je sneeuw vinden! succes meis
    liefs http://www.spiceupyourblog.com

    ReplyDelete
  4. Mooi! Truien of shirts zwart/wit met een leuke tekst zijn altijd leuk :)

    ReplyDelete
  5. Wauw, mooie trui hoor :) Ik ga even kijken :)

    liefs,
    Fmeke

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke trui! Ik keek net even op hun site, maar ze zijn wel duur... Die 3=1 actie is dan wel weer goedkoop, haha :D.

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke sweater, die teksten zijn heel leuk!

    En hele mooie foto van jou dat je zit!!!

    liefs, sharon

    ReplyDelete
  8. Superleuke trui! Ik had van de week ook al gekeken. Ze hebben hele leuke truien, maar wel heel veel zwart, wat ik persoonlijk wel erg somber vond, 3 zwarte truien.

    ReplyDelete
  9. Deze is zo leuk! Inderdaad een mooie tekst. x

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke sweater :D Ik wil ook zoiets hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  11. Wat een onwijs toffe sweater.

    PS: Doe jij al mee aan één van mijn winacties? :)
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2x-new-black-original-ombre.html
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2-ce-musthaves-spikes.html

    ReplyDelete
  12. Heel leuk! Ook de naam van het merk vind ik erg leuk :P
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  13. Wat een ontzettend toffe trui! x

    ReplyDelete
  14. Leuke trui! en enjoy today is idd een fijne tekst; lijkt een beetje op carpe diem!

    ReplyDelete
  15. Super leuke trui! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO