Tuesday, January 28, 2014

NEW IN// Hashtag

De laatste tijd betrap ik mezelf er steeds meer op dat ik webshops op Instagram bekijk. Dat houdt eigenlijk in dat dat Instagram-account een webshop is. Handig, al zeg ik het zelf. Zo kwam ik ook terecht bij bij de webshop 'By Tiara'. Ik zag als snel vele foto's van happy customers met een bedrukt t-shirt of sweater. Ik ging op research uit en kwam erachter dat By Tiara ook een Facebookpagina heeft. Een minpuntje aan deze webshop vind ik dat het niet echt duidelijk is welke producten er precies worden verkocht. 

Ik geloof dat het koude weer wat met me doet want ik ben steeds vatbaarder voor sweaters met een tekst.. En zo lag er binnen een paar werkdagen mijn #hashtag sweaterop de deurmat. De kwaliteit van de sweater is goed en hij is ook nog eens lekker warm! P.S. de truien vallen klein uit! Gelukkig had ik hem al een maatje te groot besteld en pas ik hem gewoon ;)




Je kan de trui bestellen via het Instagram account van By Tiara of de Facebookpagina.

Volg mij op

15 comments:

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO