Thursday, January 9, 2014

NEW IN// Dunne sweater

Omdat we hier nog steeds geen winter hebben -waar ik héél erg van baal- moet ik mijn kledingkast weer een beetje omgooien. Ik had namelijk alle dikke truien vooraan gelegd, maar die zijn nu gewoon echt te warm..

Omdat ik van de week een artikel schreef over de wintercollectie van Only bij Sans-online. Besloot ik om daar wat mee te gaan doen en nog een keertje tussen hun online kleding rond te snuffelen. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n sweater meisje maar toen ik dit printje zag, moest ik me wel eventjes twee keer bedenken. Ik keek voor de zekerheid ook nog maar een keertje bij alle online sweaters, maar van deze was ik direct fan!




14 comments:

  1. Wat een mooie, het printje vind ik gaaf!

    ReplyDelete
  2. Heel mooi!! Ik ben anders maar wat blij met deze temperaturen ;)

    ReplyDelete
  3. Ik draag mijn dikke truien wel gewoon, snel koud hahah! Deze trui is wel erg leuk trouwens!


    http://glamorousvision.blogspot.nl ♥ :)

    ReplyDelete
  4. Mooi printje! Na het weekend wordt het weer KOUD :D (al vind ik dit warmere weer helemaal niet erg)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk printje! Perfect voor deze temperatuur, zo'n trui.

    ReplyDelete
  6. Ik vind hem heel erg leuk eruit zien :D

    ReplyDelete
  7. Dat noem ik nog geen trui, maar hij ziet er wel leuk uit. Ik draag gewoon mijn dikke truien al hoor (:

    ReplyDelete
  8. Wat een fijn truitje! Zit vast heerlijk :)

    ReplyDelete
  9. Gaaf printje! Ik heb van zo'n printje een oversized vest. :) X

    ReplyDelete
  10. Loving the print on this sweater :)

    Gorgeous post :) Love your style!!

    Do you want my fashion illustration of your favourite outfit? Enter art-giveaway on http://stardustandroses.blogspot.com/

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO