Monday, January 27, 2014

MONDAY INSTADIARY// #24

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

Een keertje een laat artikel omdat ik de hele dag aan het klussen ben geweest. But hier is dan toch mijn instadiary van vorige week.

||1. pracht beessie. ||2. Mijn zaterdagavond is wel eens leuke geweest. ||3. Mijn samenvatting kort samengevat. ||4. SNEEEUW! ||5. Koud! ||6. Me-time. ||7. Tentamens zijn voorbij! ||8. Kaartjes voor AFW gewonnen maar kon helaas niet heen.. ||9. Details uit de kerk waar we het tentamen hadden. ||

Volg mij op

12 comments:

  1. ah sneeuw! Gatsie van mij hoeft het echt niet meer. En te jammer dat je niet naar afw kon!

    ReplyDelete
  2. En is dat jouw kat??

    Die wil ik ooook! zo'n kattenliefhebber!

    ReplyDelete
  3. Wauw, die kerk! Leuk :)
    Leuke foto's ook trouwens, je hebt echt leuke foto's op Instagram!

    ReplyDelete
  4. erg leuke foto's meis geniet ervan liefs, x

    ReplyDelete
  5. Mijn (ex)klasgenoten moesten ook tentamens maken in een kerk!

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Wat jammer dat je niet naar Fashion Week kon gaan :( xo

    ReplyDelete
  7. Leuk om te zien, gelukkig hadden wij hier geen sneeuw :D

    ReplyDelete
  8. Wat heb je weer leuke foto's gemaakt!
    liefs x

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's :D Ook leuke selfies!

    xoxo
    its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO