Monday, January 20, 2014

MONDAY INSTADIARY// #23

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

Ik heb straks mijn tentamen psychologie en dat op Blue Monday. Wish me ten times good luck! 
||1. Maar twee uur geslapen, zo moe! ||2. Tijd voor een grote kop cappuccino. ||3. Selfie. ||4. Schattig. ||5. Jaa, eindelijk nieuwe afleveringen van Revenge. ||6. Ons gratis schilderij opgehaald. ||7. Vieze klushanden. ||8. Pakketjes! ||9. Spreekkaartjes voor mijn presentatie. ||

Volg mij op

17 comments:

  1. Leuke foto's en veel succes vandaag!
    X Sara

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's weer! Ik vind je kat echt schattig :)
    Liefs, Gea.

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's :)!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  4. Leuke fototjes! Hopelijk is je tentamen goed gegaan!!

    ReplyDelete
  5. Revenge was weer zo spannend! Ik ga nu de volgende kijken :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Succes met je examen!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's weer Judith! en veeeeeel succes met je tentamen :)
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  8. Succes!! Ik heb ook tentamens deze week! Bahhhh!

    xxx
    http://www.nathalie-kemna.nl
    https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Veel succes met je tentamen(s)!

    Xjes Femke

    ReplyDelete
  10. Je hebt leuke foto's gemaakt meis!
    liefs

    ReplyDelete
  11. Leuke foto's :) Ging je tentamen goed?

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO