Monday, January 13, 2014

MONDAY INSTADIARY// #22

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

Deze week stond vooral in het teken van onze kattties.
||1. Smerig gezicht, lekker wezen klussen. ||2. Bueno! ||3. Vriendjes. ||4. Kopje soep. ||5. Nieuwe combinatie: snert met patat! ||6. Diep in coma. ||7. Prachtige klok! (home inspiratie) ||8. Sleepyhead. ||9. Eng beest. ||

Volg mij op

14 comments:

  1. Wauw, is snert met patat echt lekker :P? Daar heb ik nog nooit van gehoord haha!
    Leuke foto's, lieve poekies zeg :)

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  2. Die kat is zo schattig! En haha geen idee wat snert is, maar frietjes zijn altijd lekker! Ik zou er wel wat meer van nemen hoor, zo weinig! ;)

    ReplyDelete
  3. Die combinatie, snert met patat heb ik nog nooit geprobeerd. Is het lekker?

    ReplyDelete
  4. Prachtige foto's , ik vind je kat ook erg lief!
    Liefs gea

    ReplyDelete
  5. Hahaha snert met patat, ik zou t niet zo snel proberen ;P
    Leuke foto's!

    ReplyDelete
  6. Hmm bueno! Zo lekker! En jullie katten zijn echt prachtig!

    Je kunt nu kans maken op een set van 10 polaroids op mijn blog.

    ReplyDelete
  7. Haha, die laatste foto is echt eng! En van de Bueno krijg ik maar wat trek...

    ReplyDelete
  8. ah wat een heerlijke kat heb jij!

    ReplyDelete
  9. erg leuke foto's en snert is zooo lekker! liefs x

    ReplyDelete
  10. Leuke foto's! Die klok is echt mooi! x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO