Friday, January 10, 2014

HOME// Week 1

Laatst vertelde ik jullie dat ik ga samenwonen en dat we een prachtig paleisje hebben (naja, nu nog niet maar dat komt nog). Ook kreeg ik genoeg nieuwsgierige reacties over hoe ons huis eruit ziet. Ik ga jullie niet langer meer in spanning houden en vandaag ons huisje onthullen ;)

Dit is hoe ons huis eruit zag hoe we hem kochten. Op deze foto's is er dus nog niks aan het huis gedaan. WARNING! De foto's kunnen ietwat schokkend zijn. Ik ben héél erg benieuwd wat jullie ervan vinden! En of je eventueel nog wat tips voor ons als klussers hebben?:)




Volg mij op

22 comments:

  1. Hihi die wc ziet er erg retro uit. Maar wauw wat een mooie ruimtes! Er moet nog een hoop aan gebeuren zie ik, maar dat lijkt me ook een enorm leuke uitdaging. Heel veel plezier, succes en geluk!!

    ReplyDelete
  2. Amai inderdaad nog heel wat werk aan, maar zo kan je volledig je zien doen natuurlijk! Die erker is super leuk om zo'n bank in te maken :o
    Ik ben er zeker van dat jullie er iets mooi van ga maken en ik ga de vorderingen zeker volgen, veel succes!!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie ruimtes! Daar zit echt veel potentie in, denk ik. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat, succes met het klussen!

    ReplyDelete
  4. Gaaf huis! De kamers zijn mooi licht en ook al is het wat werk, de schouwen zien er top uit en denk dat je er zeker wat moois van kan maken :)

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd! Je kan vast niet wachten om het om te toveren, succes!

    ReplyDelete
  6. Wat is het groot! Moet veel gebeuren zo te zien. Ik vind je erker onwijs leuk, leuk met een bankje en alleen maar kussens

    xo

    ReplyDelete
  7. Wauw wat een mooie ruimte, genoeg plek! Ziet er heel leuk uit, ook met die erker heel gezellig om je bank daar te zetten of zo'n grote lounge fauteuil ;)
    Succes met al het klussen, vind het behang erg artistiek ;)
    Tip: eerst plafond verven dan pas de rest! (Haha deed ik dus andersom en dan krijg je kunstspetters op je muren...)

    ReplyDelete
  8. Leuk dat je je blog spamde gisteren! Ik ben je gaan volgen met bloglovin ;)
    Veel succes met jullie (aankomend haha) paleisje! X

    ReplyDelete
  9. wow daar moet nog veel gebeuren, maar wat veel ruimte! Fijn! Moeten jullie nou ook zelf bijvoorbeeld verwarming aanleggen? Ik zie die namelijk in geen enkele ruimte terug? In ieder geval, ik ben benieuwd naar de na-foto's ;)

    ReplyDelete
  10. Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ervan gaan maken! Het ziet er me wel een fijne ruimte uit met veel mogelijkheden!

    ReplyDelete
  11. Er moet zeker nog veel gebeuren, maar ik denk dat het iets heel moois word!

    ReplyDelete
  12. De WC vind ik er opzich nog wel leuk uitzien haha! Ik vind het wel heel mooi eruit zien, maar wat een werk hebben jullie er nog aan zeg, heel veel succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden

    ReplyDelete
  13. Die erker is prachtig, maar jullie hebben nog wel heel wat werk. Succes daarmee! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

    ReplyDelete
  14. Juist leuk, nu kan je het helemaal naar jullie eigen zin maken! Veel klus plezier!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    www.fffocus.nl

    ReplyDelete
  15. Ik ben al benieuwd naar het resultaat van jullie toekomstige paleis! :D

    ReplyDelete
  16. Gefeliciteerd! Je hebt nog veel werk ,amai... :-) Het angstzweet breekt me al uit als ik er nog maar aan denk om dit zelf allemaal te moeten opknappen, haha.

    ReplyDelete
  17. Gefeliciteerd...wat leuk zeg...Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen in deze tijd een huis kopen..Studeer jij nog?...
    Ik zou alles een lichte kleur geven zodat het huis nog groter lijkt...

    Veel klus plezier.

    New blogpost: Sammydress.com

    ReplyDelete
  18. Wow wat groot! Hoe zijn jullie bij dit huisje gekomen? Ik wil ook graag samen wonen maar heb geen idee waar ik moet zoeken haha.

    ReplyDelete
  19. Ziet er flink uit alsof jullie wel wat moeten verbouwen, haha ;) Vooral die boiler vind ik heel charmant ;)

    Veel succes met klussen! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  20. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO