Friday, January 24, 2014

HOME// update 2

Ondanks dat ik mij de laatste twee weken bijna volledig heb opgesloten met al mijn leerwerk, zijn de mannen wel aan het werk gebleven. Thank god, haha. En ik moet zeggen: er zit al een erg grote verandering in waar ik héél blij mee ben:)

Zo zit het stroom er nu overal in (het moet nog wel aangesloten worden), zitter er al nieuwe stopcontacten en lichtknoppen beneden in de muur. Is woonkamer helemaal gestuct, de badkamer gestript, de keuken voor ene groot deel ook al gestuct, en de slaapkamer ook. Het gaat allemaal erg snel dus! 

Volgende week ben ik de hele week vrij en kan ik al mooi de deuren en kozijnen verven, het gaat nu snel zeg!

Volg mij op

10 comments:

  1. Bah, ik moest ook volop studeren toen ik ging verhuizen, vreselijk! Je wilt toch alleen maar paraderen in je nieuwe huisje;) Anyways veel succes en veel plezier daar!!

    ReplyDelete
  2. Ahh, leuk zo'n update! Het begint steeds meer te worden!

    ReplyDelete
  3. Oh wow! Ze zijn flink bezig zie ik wel!

    ReplyDelete
  4. Leuke update weer! Ben benieuwd naar de volgende. :)

    ReplyDelete
  5. Leuk hoor klussen in jullie huisje!! x

    ReplyDelete
  6. Jaa een huisupdate! Zo leuk om dit te zien, lijkt me super om in een eigen huisje te gaan klussen en het helemaal naar je eigen smaak te hebben. Succes met klussen! :)

    ReplyDelete
  7. Ziet er goed uit! In ieder geval wel beter dan de vorige keer :).

    Xjes Femke

    P.s. Je hebt de foto's mooi bewerkt met van die pijltjes met tekst erbij. Hoe doe je dat? Ik ben al heel lang bezig met dat uit te zoeken... ^^

    ReplyDelete
  8. Wow, wat moet dit spannend zijn!

    ReplyDelete
  9. Amai dat gaat daar nog al snel vooruit! Kei goe! Veel succes nog!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO