Friday, January 17, 2014

HOME// update 1

Tijd voor een nieuwe update van ons huisje. In twee weken tijd is er al véél gebeurd. Meer dan ik eigenlijk verwacht had.. Nu ik terug kijk naar de foto's van hoe het huis was toen we hem kochten en nu, herken ik zelf al bijna niks meer terug.


Het slopen ging vrij snel. Ik geloof dat we met zo'n tien man tegelijk aan het werk waren om het behang eraf te trekken, de tegels eraf te slaan, de plafon platen eraf te halen en die hele reutemeteut. Na een paar dagen was zelfs de keukenmuur er al tussenuit (!) en wat creëerde dat ineens een ruimte! (ja ja, nog méér ruimte..) Nadat ik er een half weekje niet geweest was (lees: mezelf opsloot om toch echt te gaan leren), waren de gaten voor de stopcontacten al geboord. Nu liggen inmiddels de stroomdraden er ook al in, moet er nog gestuckt worden en dan is het hoofdstukkie stroom zo goed als uit.

Vanavond gaan vriendlief en ik lekker wat winkels afstruinen (lees: Gamma, Kwantum etc). Maar waarvoor vertel ik jullie in de volgende update ;)



Volg mij op

7 comments:

  1. Wow! Dat schiet goed op! Kei goed ;) Keep up the good work ;)

    ReplyDelete
  2. Wauw, jullie hebben al een hoop gedaan! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  3. ben benieuwd hoe het er straks uitziet! liefs x

    ReplyDelete
  4. Poeh dat ziet er alweer heel anders uit zeg! Wat een kluswerk! Je kunt nu wel alles in jullie style maken, dat is dan wel weer gaaf

    ReplyDelete
  5. Goed bezig! ben heel benieuwd naar het eind resultaat :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  6. Ik ben benieuwd naar je volgende updates! :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO