Sunday, January 12, 2014

GADGET // Samsung Galaxy Note 3

Ik hoor het je al denken: wat 'issie' groot! Om eerlijk te zijn; ja, hij is groot, maar nee het is niet irritant. Verre weg zelfs ondanks dat ik nu op het werk niet meer nog eventjes stiekem op kan kijken wie mij bericht heeft. Maar als dat het enige is wat een minpuntje is, ben ik nog steeds stapelgek op mijn Note.

Maar waarom heb ik gekozen voor de Note 3? Eigenlijk ben ik ermee besmet. De vriend van mijn moeder kwam ermee thuis en hij wist mij te vertellen dat als je voor eind december nog de Note 3 kocht, je €100,- cashback ontvangt. Daar begonnen mijn twijfels al.. Ik wilde al een hele tijd heel erg graag de Galaxy S4 maar die cashback was toch echt de druppel die mij deed beslissen.. (wat ben ik ook makkelijk te overhalen). 

Zo stond ik een paar uur later bij de Belcompany en al gauw was deze parel van mij. Ik heb en nog géén moment spijt van gehad. Alleen al qua batterijduur krijgt ie een HUGE pluspunt. Wat vind jij van de Note?




Volg mij op

15 comments:

  1. ziet er fijn uit! ik ben nog steeds gelukkig met mijn iphone :)

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Ik ben alleen altijd trouw aan mijn Iphone :)

    xo

    ReplyDelete
  3. Ik wil er ook 1, maar er is eigenlijk niks mis met m'n iPhone 5. ;-)

    ReplyDelete
  4. Ik zweer zelf bij iPhone, hahahah ;)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  5. Leuk dat je een Galaxy note 3 hebt =P! Hahaha overgehaald door 100 euro cashback =P! Maar groot gelijk hoor, het is toch een leuke mobieltje <3!

    xxx Rachelle!

    ReplyDelete
  6. Leuke blog heb je! Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen? http://lifeofdiya.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. Mijn broer heeft deze ook en hij is erg blij mee. Lijkt me een fijn ding. :)

    ReplyDelete
  8. Wauw ziet er een geweldig toestel uit!

    ReplyDelete
  9. Wauw hij ziet er mooi uit, veel plezier ermee! (:

    ReplyDelete
  10. Het is een mooie gadget, wel erg groot zoals je zelf al aangaf! x

    ReplyDelete
  11. Oeh, heel mooi toestel! Heerlijk hoe nieuw het altijd voelt de eh.. eerste twee dagen. ;) Veel plezier ervan! :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  12. Hij is inderdaad heel groot, maar ik snap dat dat ook z'n pluspunten heeft! In ieder geval is ie heel mooi!

    ReplyDelete
  13. Prachtige telefoon! Vind een grote telefoon juist fijn ook! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  14. lijkt me heerlijk zo groot! Hij is mooi hoor!!

    x

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO