Wednesday, January 29, 2014

FASHION// MBFWA Jacob Kok

Voor even was is het gelukkigste meisje op deze aardbol. Ik had namelijk kaartjes gewonnen voor Amsterdam Fashion Week voor de show van Jacob Kok (de winnaar van Project Catwalk 2011). Helaas kon ik niet zo snel meer vrij krijgen op het werk en moest ik met pijn in mijn hart de kaartjes weggeven. Gelukkig wilde medeblogger Joy wel foto's maken zodat ik er toch nog een beetje 'bij' was.

De show van Jacob Kok bestond vooral uit kleurrijke ontwerpen met veel strak-zittende stoffen die de contouren van  het lichaam goed weergeven. Zo kregen de outfits een sportieve look. Rugzakken werden in deze show vooral gebruikt als accessoires en ook de sieraden waren erg opvallend.








Volg mij op

12 comments:

  1. Jammer dat jezelf niet kon gaan! Gelukkig heeft joy mooie foto's gemaakt!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  2. Such great pieces, amazing collection!

    http://www.mursway.com/

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's!! Gaaf dat je erbij was (:

    ReplyDelete
  4. Ahh wat balen dat je er niet bij kon zijn!

    ReplyDelete
  5. Wat gaaf dat je erbij mocht zijn! En wat een mooie foto's! x

    ReplyDelete
  6. Ik had precies de zelfde foto's geselecteerd! Nog heel erg bedankt voor de kaartjes!!

    xo

    ReplyDelete
  7. Nice pictures ,Maar je mist er de 1e (ik) en de 2e :P xx Mayyvi

    ReplyDelete
  8. Nice pics ,I hope you enjoyed it

    ReplyDelete
  9. Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn, het ziet er gaaf uit!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO