Tuesday, December 10, 2013

TIP// adventskalender

Op bijna elke webshop waar ik op rondsnuffel zie ik wel iets van een adventskalender. En van zulke kalenders heb ik altijd gehouden! Eerder had ik er altijd zelf eentje met achter elk vakje een chocolaatje.

De adventskalenders die ik ben tegen gekomen lijkt me voor iedereen wel interessant. We just love offers and sale! Kijk jij mee welke leuke aanbiedingen er zijn op welke webshop? Laat het aftellen naar kerst maar beginnen!



1. Nelly
Op nelly.com staat elke dag een andere aanbieding online. Vandaag tot 11:00 uur is het 30% korting op een Hallie Dress en daarna komt er weer een nieuwe aanbieding online.


2. H&M
Op hm.com vind je elke dag een 'gift of the day'. Daarin geeft H&M een cadeautip voor de hele familie.


3. Bijenkorf
Op de Facebookpagina van de Bijenkorf vind je ook een adventskalender. Hier vind je elke dag een nieuwe verassing tot aan kerst. Het enige wat je moet doen is de pagina van de Bijenkorf liken en je gegevens achter te laten.



4. Glamour
Het tijdschrift Glamour heeft een winter weggeefmaand. Je maakt kans op allerlei prijzen, zelfs op een weekendje weg!
5. Fashionchick
De website Fashionchick geeft elke dag een leuk cadeau weg. Vandaag kan je een beauty pakket winnen. Om kans te maken moet je vaak hen Facebookpagina liken en de pagina van de cadeau-aanbieder.

9 comments:

  1. Deze kende ik nog niet! Leuke tip. Dankje ;-)

    ReplyDelete
  2. Leuk! Ik hou van advent kalenders, altijd leuk om aan mee te doen :)

    ReplyDelete
  3. Fijne tips, aan de meeste deed ik al wel mee, maar die van Fashionchick nog niet!

    ReplyDelete
  4. Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet, maar wel leuk dat ze al die aanbiedingen op deze manieren aanbieden!

    ReplyDelete
  5. wauw erg leuke dingen!
    en leuke site

    liefs, en nog een fijne maand
    met je familie!

    ReplyDelete
  6. Leuk leuk! Ik vind het leuk en slim dat de webshops dit doen :)

    Xo

    ReplyDelete
  7. Wat leuk zo allemaal op een rijtje!

    ReplyDelete
  8. Leuk! En idd van de webshops heel handig.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO