Sunday, December 22, 2013

SHOPLOG// H&M

Na een maand niet op de H&M site te hebben gekeken, kon ik het toch niet meer laten. En dat liep al helemaal uit de hand toen ik zag dat er sale was. Oh, oh, oh..

Maar eigenlijk had ik ook wel echt iets nodig. Bij mijn nieuwe kerstjurkjes moet ik nog een leuk zwart vestje hebben omdat het anders toch iets te koud is.. En gelukkig had de H&M ook zwarte vestjes in de sale! Ook kon ik het niet laten om het fluffy jasje voor €17,- te laten liggen en de broek kon ik ook niet laten. Misschien komt dat wel omdat ik al een poosje opzoek ben naar een grijze broek?

Heb jij nog iets in de sale gekocht?


10 comments:

  1. Dat rechtse zwarte vest heb ik ook, heel fijn!

    ReplyDelete
  2. Leuke dingen heb je gescoord! Ik heb per ongeluk ook 3 dingen gekocht, oeps ;)!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  3. Ik ging meteen kijken voor het fluffy vest.. :( Maar uitverkocht..

    ReplyDelete
  4. Nee, ik heb nog niets gekocht. Ik had wel een aantal leuke items in m'n winkelmandje gedaan, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht :-(

    ReplyDelete
  5. Altijd als ik zeg dat ik er niks meer ga bestellen...kan ik het ook niet laten aargh te moeilijk! Leuke aankoopjes, ik had een té perfecte hoed gekocht..so in love.

    ReplyDelete
  6. Prachtige aankopen! Ik heb ook laatst weer heel wat besteld uit de sale. H&m blijft toch een heerlijk winkel om te shoppen haha!
    Liefs Gea.

    ReplyDelete
  7. Ik heb mijn kerstjurkje en mijn skater skirt van de sale haha!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO