Tuesday, December 24, 2013

PERSONAL// Off to Londen!

Als jullie dit artikel lezen ben ik waarschijnlijk al in Londen geland. Opzoek naar het hotel om onze spullen te dumpen om vervolgens Londen is lekker te gaan verkennen. Ik kan echt niet wachten om te zien hoe mooi de stad is met al die kerstverlichting.

Ik ben benieuwd of jullie misschien nog tips hebben? Waar moet ik zijn geweest en waar totaal niet? Wat is een leuk restaurantje en in welke winkels moet ik echt zijn geweest? Twijfel niet om het met me te delen!

Vrijdagavond kom ik weer in ons kikkerlandje aan. Maar niet getreurd, ik heb een aantal artikelen vooruit gepland zodat mijn blog niet vier dagen lang stil blijft ;)

Voor live-updates vanuit Londen kan je me volgen op Instagram HIER. Tot over een paar dagen! XO


9 comments:

  1. Wauw superleuk! Helaas ben ik nog nooit in Londen geweest dus heb geen tips, veel plezier!

    ReplyDelete
  2. Echt zo gaaf dat je in Londen bent nu! Ik wil daar ook zo graag nog eens heen!
    Maak je veel foto's? (:

    ReplyDelete
  3. heel veel plezier in Londen! Het lijkt mij heel eruug gaaf om daar met kerst te zijn, alles versierd en zo en natuurlijk lekker shoppen haha :D

    ReplyDelete
  4. Oooh ik wil ook zo graag weer in Londen zijn! Als je tijd hebt moet je echt naar Tate Modern gaan! En natuurlijk over de marktjes in Camden struinen en naar Frock Me Vintage!
    Liefs en fijne kerst!

    ReplyDelete
  5. hoop dat het je bevalt daar x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  6. Fijne kerst en veel plezier in London!

    ReplyDelete
  7. Wat leuk dat je in londen bent! have fun, zeker lekker gaan shoppen in de oxfordstreet daar zijn bijna alle leuke winkels :D en zeker langs de bigben en londen eye en tower bridge voor het echte toeristen gevoel en m&m store is erg leuk om te zien en bond street voor Victoria secret :P

    ReplyDelete
  8. Ah ik ben jaloers! Heel veel plezier!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO