Monday, December 30, 2013

PERSONAL// een nieuwe woonplek

Ik heb HUGE nieuws en heb het denk ik best lang stil weten te houden op mijn blog. IK GA SAMENWONEN.  Mijn vriend en ik zijn al een poosje opzoek naar een plekje voor onszelf. Een maandje geleden zagen we een mooi huisje en we wisten direct dat we voor dat huis wilden gaan.

Zo gezegd zo gedaan, tekende mijn vriend vandaag de koopakte en hebben we de sleutels gekregen. Vanaf nu gaat onze vrije tijd in het huis zitten, maar dat wil ik ook heel graag met jullie delen! Daarom heb ik besloten om vanaf 2014 niet alleen meer over mode en fashion te schrijven maar ook over huis inspiratie en vooral artikels om jullie op de hoogte te houden hoe ons huisje opknapt. Want: er moet VEEL maar dan ook veel gebeuren.

Momenteel moeten jullie het eventjes doen met weinig OOTD's, want veel anders dan mijn samengestelde kloffie (kluskleren) zal het de aankomende dagen niet worden..




16 comments:

  1. Wat gaaf! Gefeliciteerd met jullie huisje!

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk! Heel veel plezier in jullie eigen plekje. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Fijne jaarwisseling. x

    ReplyDelete
  3. wat super leuk voor je meis!
    hou ons op de hoogte ik ben benieuwd naar je inrichting!!

    liefx x

    ReplyDelete
  4. Wat ontzettend gaaf dat je samen gaat wonen! Ik hoop dat alles beetje soepel gaat en er weinig tegenvalt. Soms hoor je van die verhalen, met vreselijke huisbazen enzo. Hopelijk word je gelukkig met je eigen stekkie :)

    ReplyDelete
  5. Ah wat leuk! Gefeliciteerd!!
    Veel succes met klussen!

    ReplyDelete
  6. Proficiat! Lijkt me zo spannend :)!!!!

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd! Echt super tof meis xxx

    ReplyDelete
  8. Wow gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie huisje.. een roomtour post in 2014? :P
    xx J

    ReplyDelete
  9. Leuk, maar wel spannend!
    Happy new year!
    liefs,
    Tjalynepiennews.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk nieuws zeg, gefeliciteerd! Interieurartikelen vind ik leuk dus laat maar komen. :) Liefs en een fijn 2014!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO