Friday, December 6, 2013

PERSONAL// dankje Sinterklaasje

Gisteren en eergisteren vierden we Sinterklaas (dat is het voordeel van gescheiden ouders). Niemand van ons thuis gelooft meer in Sinterklaas, maar we vinden het nog altijd leuk om het gezellig met z'n allen te vieren.

Van mijn verlanglijstje heb ik inderdaad een sjaal, een muts en een giftcard van de H&M gekregen. Altijd fijn tijdens een no buy month. Bij het dobbelspel wat wij speelden hebben vriendlief en ik de leukste cadeautjes bemachtigd die we zelf gekocht hadden. Namelijk een bordje met een mooie tekst erop en vriendlief had een set glazen.
Ook heb ik speeltjes voor de kat, wasknijpers (in de vorm van vlindertjes), een geurtje, een wc-borstel en natuurlijk snoepgoed wat erbij hoort gekregen. Het lijkt wel alsof ik jarig geweest ben, haha.

Hoe was jullie Sinterklaas-avond?




20 comments:

  1. Heel erg leuk! Ik mis sinterklaas wel.. wij vieren het niet meer. Worden ook niet uitgenodigd bij familieleden met kleinere kinderen enzo, dus ik heb gisteren de kerst lampjes in mijn kamer opgehangen! :)

    ReplyDelete
  2. Leuke dingen, vooral die tekstbordjes zijn tof! (:

    ReplyDelete
  3. So cute, heel erg leuk allemaal.
    vooral de wcborstel vind ik erg grappig
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Leuke spullen, ook die spons, orgineel hoor! haha!!
    x

    ReplyDelete
  5. Super leuke spulletjes!
    Wij vieren het niet meer maar ik geniet toch weer van elk kind die ik rond zie lopen die zenuwachtig is haha!

    Liefs., Chantal

    ReplyDelete
  6. Leuk zeg! Ik heb niet echt uitgebreid sinterklaas gevierd, maar wel wat body shop dingetjes gekregen van mijn man :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  7. hahaha heerlijk! echt leuke dingetjes!

    liefs, x

    ReplyDelete
  8. Leuke cadeautjes! Ik pak ook altijd dingen voor mijn kat in en leg die onder de kerstboom ;)

    ReplyDelete
  9. Leuke kadetjes :). Wij doen altijd gezellig aan de kerst en niet aan sinterklaas. Ik moet dus nog even wachten!

    Xo

    ReplyDelete
  10. Oeh, die sjaal ziet er perfect uit zeg! Heel mooi model en hij lijkt me ook nog eens heerlijk warm. En die WC-borstel, haha, wat een geniaal cadeau! Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  11. Heel leuk! ik ben benieuwd wat ik ga krijgen morgenavond

    ReplyDelete
  12. Haha grappige spulletjes! Ik vier het volgende week met ons thuis, sinterklaas/kerst ;) Altijd gezellig!

    ReplyDelete
  13. Super leuke blog, ik kon niet stoppen met bladeren ;)

    x Sharon
    www.fffocus.nl

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO