Thursday, December 12, 2013

PERSONAL// The Christmas tag

Nog een paar weekjes en dan is het kers. Ik kijk er al zolang naar uit! Deze tag kwam ik tegen op de blog van Malou. Dit is de eerste tag die ik doe, want ik wil mijn blog ook een beetje in het teken van kerst zetten.

Oogschaduw met kerst; zilver of goud?
Bij mijn gouden jurkje draag ik graag gouden oogschaduw en bij mijn zwarte jurkje zilveren oogschaduw.

Een echte kerstboom of een neppe?
Tja, dit is een lastige! Op mijn slaapkamer heb ik altijd een neppe (mooi makkelijk qua troep. Lees: dennennaalden). Maar in de woonkamer hebben we twee echten staan. Als ik dus echt de keuze moet maken ga ik voor een real one.


Favoriete kerstliedje?

8 days befor Christmas. Heerlijk dat deuntje!

Favoriete kerstfilm?
Alles is familie! Ik vind Nederlandse films altijd te leuk voor de kerst.

Uit eten of zelf koken?
Eerder gingen wij altijd met de hele familie gourmetten maar dit jaar ga ik met vriendlief naar Londen dus dat word lekker uit eten:)

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?
Bezoeken! Ik ben heel erg van het uitgaan en bij zelf organiseren ben ik al snel bang dat het feestje 'flut' word.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Pfoe lastig, leuke spulletjes voor in huis!

Leukste kerstervaring tot nu toe? 
Dan moet ik héél erg nadenken. Bij ons is het altijd standaard bij de families op bezoek, naar de bioscoop en gourmetten. Ik denk dat mijn leukste kerstervaring dit jaar word. Lekker naar Londen!

Witte kerst; ja of nee?
Ja! Ik hou heel erg van sneeuw, en bij kerst hoort sneeuw!

Kleuren in de kerstboom?
Wit en zilver! Het past overal bij alhoewel ik rood ook wel chic vind staan. Elke jaar een ander kleurtje is ook wel leuk. Misschien moet ik eens een witte met roze kerstboom maken;)

Jurkjes of winterse truien?
Jurkjes uiteraard! Truien vind ik net niet speciaal genoeg. 

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Vroeg opstaan om zo lekker van een uitgebreid ontbijtje te genieten en verder op pad te gaan.

Cadeautjes geven of krijgen?
Krijgen! Haha, dit klinkt heel arrogant. Maar wie wordt er nou niet blij van cadeautjes?

10 comments:

  1. Super leuke tag deze keer! Heel toepasselijk! ;-) en ik geef ook wel de voorkeur aan the real one ;-)

    ReplyDelete
  2. Leuke antwoorden heb je gegeven meis!
    erg leuk gedaan,

    ReplyDelete
  3. Haha elke keer als ik deze tag's lees krijg ik zin in warme chocomel.
    En over je laatste antwoord: ik ben ook gek op cadeau's! Vooral als het een verassing is. Maar geven is ook altijd leuk :)

    ReplyDelete
  4. Leuke tag! Leuk om alles zo te lezen :)

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO