Thursday, December 19, 2013

OOTD// 19122013

Weer een nieuwe vorm van een 'outfit of the day'. Ik ben er achter gekomen dat scheef fotograferen eigenlijk ook wel erg tof staat!

Omdat Henk ten hoor opnieuw failliet is, heeft mama een aantal kledingstukken ingeslagen. Zo ook deze panterprint legging. Eerst vond ik hem maar niks maar onder een zwart blousje staat ie best wel leuk. Helaas kwam ik er tijdens het fotograferen van de OOTD er achter dat er al een dikke scheur in zat.. Jammer..

|| Legging; Henk ten hoor || Blouse; H&M ||

21 comments:

  1. Leuke outfit!
    (Ik heb je armbandje ontvangen, superleuk trouwens!)

    ReplyDelete
  2. Superleuke outfit!
    Ik vind je blousje echt mooi (:

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  3. Leggings are so cool and I love the collar on this shirt! :)

    ReplyDelete
  4. Balen dat er een scheur in je legging zit, wel een heel tof blousje!

    ReplyDelete
  5. Haha ik vind die legging juist wel leuk!

    XO

    ReplyDelete
  6. Jammer dat de legging al kapot is :(



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    ReplyDelete
  7. Het is wel een super leuke outfit! Jammer alleen van de scheur.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  8. Ooh jammer van die scheur! Ziet er zo wel leuk uit ;)

    ReplyDelete
  9. Misschien kan je de scheur nog reparen?
    Mooie blosue!

    ReplyDelete
  10. Leuke legging, jammer dat er een scheur in zit!

    ReplyDelete
  11. Jammer van de scheur! Ondanks dat is het wel een hele mooie outfit! :) Xx

    ReplyDelete
  12. Hmm, heb zelf niet echt iets met dat printje, maar wel leuk gecombineerd! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  13. Leuke legging! Jammer dat ie kapot is :(

    Xo

    ReplyDelete
  14. Balen van de scheur! Wel een leuk blousje ^^

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO