Wednesday, December 11, 2013

OOTD// 111213

Wat een leuke datum vandaag! Zijn er nog lezers die vandaag toevallig gaan trouwen? Just kidding.

Mijn oom is een week geleden verhuisd en deed tijdens de verhuizing veel weg. Van meubilair tot aan kleding. Toen ik dat hoorde ben ik snel even langs gegaan en ben ik véél designer blousjes rijker (Hugo Boss, Calvin Klein, Hans Ubbink).

Ik vond ook dit Adidas shirt en kon hem door z'n printje niet laten liggen. Ik heb het shirt dit keer gecombineerd met een lang vestje en een zwarte broek. Je moet er van houden of je vindt het tien keer niks. Wat vind jij ervan?

||Broek; H&M || Shirt; Adidas || Vest; H&M ||

16 comments:

  1. Ziet er leuk uit hoor! Mijn vader is vandaag jarig, haha :D

    ReplyDelete
  2. Ha ik vind de combi wel erg leuk, stoer!

    ReplyDelete
  3. Mooie combinatie



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    ReplyDelete
  4. Ik vind het wel super cool eigenlijk :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. Ziet er goed uit meis!
    erg leuk vest ook

    liefs,

    ReplyDelete
  6. Leuke combi van shirt en vest!

    ReplyDelete
  7. Ah, superchill dat je die kleding gewoon mocht hebben! Heel leuk. :)

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit! vooral de ruitjes maken het leuk :)
    Ik heb nog op het nieuws gehoord dat er daadwerkelijk mensen waren die getrouwd zijn op 11-12-13 op 14:15 hahah

    ReplyDelete
  9. Dankjewel voor je lieve reactie! Wat tof om zo'n sportief shirt zo te combineren. Leuk ook zoals je deze foto hebt gemaakt (:

    Kom je nog eens langs? Liefs, Janna

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO