Thursday, December 5, 2013

OOTD// 05122013 + winnaressen win actie

Je ziet de kleur burgundy weer steeds vaker terug komen met de herfst. Na lang zoeken vond ik eindelijk weer mijn legging van de H&M terug. Laatst heb ik via marktplaats deze lang trui van de H&M gekocht voor een prikkie. Wat hou ik toch van tweedehands kleren zo af en toe ;)

Ook mag ik vandaag voor Sinterklaas spelen. Ik mag namelijk de twee winnaressen van de win actie bekend maken. Benieuwd of jij het bent geworden? Lees dan snel verder!

||Alles- H&M ||

En de winnaressen zijn geworden
 ...Nena Verbeeck & Rachel Kromdijk.
Gefeliciteerd dames!:)

13 comments:

  1. ah super leuk bedankt meis! ik zet het gelijk
    op mijn blog en wat gaaf! ik wil je alvast bedanken!!!

    liefs, x

    ReplyDelete
  2. Leuk voor de meiden! En Ik vind die kleur toch zo leuk!!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je ook tweedehands dingen koopt :) Ben er zelf ook gek op! Denk dat je dan ook mijn vintage beautycase die ik weggeef op mijn blog
    ook zult waarderen :) heb er zelf ook 1 en het staat zo vet!

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! & gefeliciteerd dames. :)

    ReplyDelete
  5. Ik vind dat echt een mooie kleur, niet alleen voor de herfst en winter haha, gefeliciteerd meiden! :D

    ReplyDelete
  6. Great post dear. Anyway, I did a little year ender reader survey on the blog. Hope you can answer. :))

    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd meiden! Leuke foto.

    ReplyDelete
  8. Die trui heb ik ook ! Leuke outfit , liefs.

    ReplyDelete
  9. Markplaats is ook een favoriet van mij ;)



    www.style-chameleon.com

    WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO