Sunday, December 29, 2013

NOTD// Zwart met kaviaar

Tijdens deze feestdagen wil ik ook graag feestelijke nagels om lekker mee te pronken.. Zo had ik al een tijdje de kaviaar balletjes van Essence tussen mijn nagellak collectie liggen en heb ik speciaal nog een zwart lakje aangeschaft (omdat mijn andere alweer uitgedroogd was).

Ik besloot om de kaviaar balletjes te combineren met de zwarte nagellak voor een feestelijk effect. Ik wilde niet al mijn nagels met kaviaar hebben dus heb ik alleen de kaviaar op mijn ringvingernagel (of hoe je dat ook mag noemen) toegepast.

Heb jij ook speciaal feestelijke nail-art op deze dagen?





21 comments:

  1. Heel erg mooi gedaan! Leuke blog heb je ook :) X

    ReplyDelete
  2. Heel erg tof ! Wil zelf ook nog een keertje nailcaviar halen :)

    xxx Saranda van Sarandipity

    ReplyDelete
  3. Ziet er feestelijk uit! Mooie armbanden heb je trouwens ;)

    ReplyDelete
  4. Ik vind het een hele leuke combinatie! Dat zwart en zilver.

    ReplyDelete
  5. Heel leuk gedaan zeg! Mooi effect.

    ReplyDelete
  6. ik vind de kleuren combinatie heel goed maar ik vind het zo rot zitten! liefs, x

    ReplyDelete
  7. super leuke effect x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke combinatie meis! Heel leuk gedaan:)
    liefs

    ReplyDelete
  9. Wat leuk gedaan, het ziet er heel tof uit!

    ReplyDelete
  10. Ziet er leuk uit! Was laatst nog aan het twijfelen of ik deze kaviaar bolletjes ook moest kopen of niet, toch niet gedaan..
    Met nieuwjaar doe ik een liquid sand nagellakje op :)

    ReplyDelete
  11. Ik vind het heel leuk! Ik heb het ook met zwarte bolletjes :)

    Xo

    ReplyDelete
  12. super gaaf met de kaviar pareltjes :)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO