Friday, December 13, 2013

NEW IN// Kerstjurkjes

Je hebt mensen die speciaal voor kerst altijd een jurkje hebben, en je hebt mensen die elk jaar weer een nieuw jurkje willen hebben voor kerst. Ik behoor tot die laatste categorie. De jurkjes die ik nog heb, pas ik helaas niet meer dus die heb ik voor een leuke prijsje op Marktplaats gezet (binnenkort meer daarover).

Toen ik van de week op Nelly.com keek, had ik geluk. Alle jurkjes waren voor 50% afgeprijsd. Ik had voor mezelf al de keuze gemaakt dat ik graag een jurkje wilde hebben met pailletten en het liefst zo glitterachtig mogelijk. Toen ik niet kon kiezen tussen twee jurkjes besloot ik om ze allebei maar te doen. Je hebt twee kerstdagen right?

Heb jij al een kerstjurkje?


18 comments:

  1. wauw heel handig om te weten! prachtige jurkjes heb je gescoord
    echt prachtig! liefs,

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een prachtig jurkje :D
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Oh wauw wat een prachtige jurkjes & een handige tip! x

    ReplyDelete
  4. Leuke jurkjes! Vooral het model van de gouden vind ik erg mooi
    X Esther - Confashions

    ReplyDelete
  5. Die zwarte is mijn favoriet ;)



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    ReplyDelete
  6. Wow wat gaaf! Ben erg benieuwd hoe deze je staat! Ik heb ook een heel gave vintage jurk :)

    ReplyDelete
  7. Mooi die rug van het laatste jurkje!

    ReplyDelete
  8. Leuk jurkje zeg ! k geef 2 sleekpalletjes weg op mij blog , neem je een kijkje ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Hele leuke jurkjes! Ik heb ook elk jaar een nieuwe haha

    Xo

    ReplyDelete
  10. Love ze allebei! Ik ga ook eens kijken hihi. :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  11. Prachtige jurkjes ! x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  12. Groot gelijk dat je ze allebei hebt genomen!

    ReplyDelete
  13. Wauw ik vind de gouden echt heel mooi! Nu ik dit zie wil ik eigenlijk wel een pailletten jurkje haha. Ik heb een zwarte jurk met twee neppe leren strepen aan de zijkant en een zwart jurkje met kant.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO