Monday, December 23, 2013

MONDAY INSTADIARY// #20

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. OOTD. ||2. Kerstversiering station Zwolle. ||3. Voor het eerst in mijn leven eet ik quiche. ||4.  Koffie met slagroom. ||5. Borrelen. ||6. WIEHOE verkocht (binnenkort meer). ||7. Lekker toetje! ||8. Close-up van de kerstboom. ||9. Bezig met een kerstanimatie. ||

10 comments:

  1. Oh die quiche, yummie! Ik eet dat echt heel graag :) Gezellige foto's in kerstsfeer trouwens!

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Voor de eerste keer quiche gegeten? Lekker he? :)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's, dat toetje ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  4. Leuk, ik volg je nu via Instagram!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Voor meer info neem even een kijkje op m'n blog.
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Krijg er honger van! :D

    ReplyDelete
  6. Hele leuke foto's! En wat leuk dat pakje haha
    liefs

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO