Monday, December 9, 2013

MONDAY INSTADIARY// #18

Pfoe, begon deze ochtend even als een drama. Mijn header deed het ineens niet meer en Blogger wil mijn foto's niet uploaden.. maar hij is gefixt!:)

Een nieuwe week, een nieuwe maandag. Dat betekend dus: tijd voor een nieuwe Instadiary. Als je mij wilt volgen op Instagram kan je op het icoontje in de header klikken of gewoon mijn gebruikersnaam: juudithhuls intypen.

||1. Grabbelbakjes maken op het werk voor de kerstmarkt. ||2. Vandaag is goud. ||3. Freezing ||4. Oogring, haha. ||5. Stromvrij! ||6. Inpakpiet is goed bezig. ||7. Kerstbal oorbellen. ||8. Oldskool woordjes leren met WRTS. ||9. Met Santa!||

16 comments:

  1. Leuke foto's! Altijd fijn, stormvrij! ;-)

    ReplyDelete
  2. Die derde foto is zo mooi!! :) Ik vind dat er altijd zo mooi uitzien, haha. Ik moest ook lachen om je kerstbal oorbellen en die oogring, haha :)

    ReplyDelete
  3. haha, fijn zeg jouw school: stormvrij?!
    Ik heb gewoon de storm mogen trotseren! maar ik leef nog ;)

    ReplyDelete
  4. Je had weer een leuke week haha :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's!
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Aar wrts! Haha dat herken ik nog van 7 jaar terug ofzo, toen ik op de middelbare school zat. Leuke foto's!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's, alleen jammer van dat wrts haha

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke foto's! Heel fijn schoolvrij haha :-) xo

    ReplyDelete
  9. wat een leuke foto's meis! liefs, x

    ReplyDelete
  10. Leuke foto's en mooie oogschaduw!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO