Saturday, December 14, 2013

LOOKBOOK// Let is snow kant Nelly.com

Ik wil mijn blog deze laatste weken voor kerst lekker in de kerstsfeer plaatsen. Dus bereid je voor op véél jurkjes, véél kerstinspiratie en misschien wel DIY's. Ik gekozen voor de jurkjes van Nelly.com uit hun Let it snow collectie. Het zijn jurkjes van kant met leuke patronen.

Wat had ik graag één van deze jurkjes in mijn kledingkast willen toevoegen. Maar ik heb vorige week al twee jurkjes (in de sale) gekocht voor de kerst. Maar oh, ik ben echt dol op kant!

De volgende lookbook post gaat ook over de Let it snow collectie maar dan zijn het weer andere jurkjes! Heb ik jullie al nieuwsgierig gemaakt?







11 comments:

  1. Dat korte rood/paarse jurkje is zo mooi!

    ReplyDelete
  2. Wauw prachtige jurken zijn erbij!

    ReplyDelete
  3. Leuke jurkjes! Vooral die bordeaux korte jurkjes!

    ReplyDelete
  4. Echt hele mooie jurkjes! Ik vind dat meisje op Lucy Hale lijken van PLL.

    Xo

    ReplyDelete
  5. wauw ik vind deze jurken echt mooi! Ik zoek nog een jurkje voor kerstgala, zit te denken of ik dat korte rode jurkje misschien ga kopen, echt schattig!

    ReplyDelete
  6. Ah geweldige jurken! Vooral die laatste ooh :)

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie jurkjes zeg! :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  8. Nelly heeft altijd zulke prachtige kleding!
    Love it <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige jurkjes! Perfect voor de feestdagen :) xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO