Wednesday, December 18, 2013

INSPIRATION// London baby

Over een weekje word ik nu niet wakker in mijn eigen bed, maar ergens in een hotel in Londen. Ik heb er zo onwijs veel zin in! Even helemaal niks, even niet bezig met school maar genieten van mijn favoriete stad.

Ik ben altijd nog thuis bij familie geweest met kerst maar nu kan ik het in echte kerstsferen vieren in Londen! Het leek mij wel toepasselijk om wat mooie inspiratieplaatjes te delen op mijn blog. Kijk snel mee hoe Londen eruit ziet met kerst!


14 comments:

  1. Alvast heel veel plezier! London is geweldig.

    ReplyDelete
  2. ziet er echt zo leuk uit! ga er lekker van genieten meis!
    liefs

    ReplyDelete
  3. Wow, ik wil ook wel een keer naar Londen gaan! En leuke foto's! (:

    ReplyDelete
  4. Wat leuk! Ik zou ook wel kerst willen vieren in London!

    ReplyDelete
  5. Lucky girl! Veel plezier, maar dat gaat vast en zeker lukken:-)

    ReplyDelete
  6. Oeh leuk zeg! Al vast heel veel plezier in Londen :) Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar zit er aan te denken binnenkort eens een dagtrip te boeken!
    Liefs, Demi

    ReplyDelete
  7. Ik ben natuurlijk super jaloers op je. Geniet er lekker van meis :)

    Xo

    ReplyDelete
  8. Wauw ontzettend mooi en gaaf!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  9. I love london soooo much! Het lijkt me echt het tofste ooit om daar kerst te vieren! Veel plezier en we lezen vast wel op je blog hoe het was ;)

    ReplyDelete
  10. Wat leuk dat je naar Londen gaat, veel plezier!

    ReplyDelete
  11. Kerst in Londen wauw jaloerss! Londen is echt amazing, als ik de foto's zie wil ik zo graag weer terug.
    Heel veel plezier meis!
    liefs

    ReplyDelete
  12. Wat gaaf dat je naar Londen gaat! Daar wil ik ook graag nog eens heen!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO