Saturday, December 21, 2013

DIY// Christmas decoratie

Toen ik van de week tijd over had, besloot ik direct om mijn kamer is op te ruimen en de kerstboom neer te zetten. Ik vind het altijd wel weer gezellig en krijg geen kerstgevoel als er geen kerstboom staat..

Zo gezegd zo gedaan. Na een uurtje stond mijn mini kerstboom en had ik mijn roze kerstlampjes weer teruggevonden. Dit jaar heb ik gekozen om mijn kerstboom wit met zilver te versieren. Daarnaast heb ik mijn kast gepimpt met de kerstlampjes.

Ik vind het nu weer héérlijk om op mijn kamer te leren, haha. Wat kerstversiering wel niet kan doen.. Hebben jullie ook kerst decoratie?



12 comments:

  1. Ahw, wat een lief boompje haha!
    Ik heb mijn kerstboom ook al staan.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Aah gezellig! Geeft meteen zo'n sfeertje. Mijn kamer is niks terug te vinden van kerst ;)

    ReplyDelete
  3. Je kerstboom is echt heel schattig :)

    ReplyDelete
  4. Ik heb een aantal lichtjes op mijn kamer opgehangen, ziet er al een stuk gezelliger uit!

    ReplyDelete
  5. Dat kerstboompje ziet er schattig en leuk uit!

    ReplyDelete
  6. Ziet er gezellig uit zo!
    Wij hebben wat kersthuisjes en een waxinelichtjes staan, meer niet ;)

    ReplyDelete
  7. leuk om te zien, echt een schattige boom :D

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO