Tuesday, November 19, 2013

WISHLIST// truien Sans-online

Toen ik laats een mailtje ontving van Sans-online over dat er weer nieuwe items toegevoegd waren in de sale kon ik het niet laten en moest ik toch weer eventjes rondsnuffelen.

Op dit moment heeft Sans een groot aanbod aan truien. And I loving it. Het wordt steeds kouder buiten en volgende week zal het zelfs al 2 °C worden 's nachts. Tijd om mijn kledingkast eens winterproof te maken! 

Er zitten veel truien bij voor een mooi prijsje, zelf is de trui van Vero Moda rechtsonder mijn favoriet. Deze trui heeft namelijk fluffy mouwen en daar ben ik nog steeds naar opzoek. Daarnaast wil ik nog steeds grijze trui hebben om te combineren met een zwarte leren broek. En gelukkig heeft Sans genoeg grijze truien. Yay! Als ik moest kiezen tussen de grijze truien die ik heb geselecteerd, gaat mijn voorkeur uit naar de trui in het midden van de onderste rij. Deze trui is van Object en eigenlijk heb ik daar geen één item van in mijn kast. Ook ziet die trui er lekker warm uit omdat 'ie' van wol gemaakt is. 


Al met al, genoeg truien om eens lekker in weg te kruipen:)

p.s. AOWOB heeft nu ook een eigen Facebookpagina. Ik zaal het leuk vinden als je de pagina wilt liken.

17 comments:

  1. Die truien zijn leuk!! :) En sommige echt helemaal niet duur! X

    ReplyDelete
  2. Dit kende ik niet! Ik zal eens een kijkje moeten nemen op die site!

    ReplyDelete
  3. Mmm hele fijne truien! Ze lijken mij heerlijk zitten!

    ReplyDelete
  4. helaas kan ik niet tegen wol, dus is het altijd moeilijk!
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  5. Deze zijn fijn! Ik ben ook op zoek naar zo'n fluffy trui, snel even bij vero moda kijken :)

    ReplyDelete
  6. Die sale mailtjes zijn zoooo slecht voor me, word er zo hebberig van! Leuke selectie ;-)

    ReplyDelete
  7. Ooohh heerlijke truien!
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mooie wishlist! Ik heb zelf nog nooit zoveel truien gehad als ik nu in mijn kast heb. Heerlijk zijn ze!

    ReplyDelete
  9. Linksonder met de studs in mijn favoriet!



    www.style-chameleon.com

    PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  10. Die van €39,99 vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  11. Heerlijke wishlist! Vooral die laatste is erg leuk!

    ReplyDelete
  12. Ah, wat een superleuke truien! Ik vind ze allemaal heel tof voor de winter!

    ReplyDelete
  13. Heel leuke selectie! Vooral die ene rechts beneden vind ik heel mooi :D

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO