Saturday, November 16, 2013

WISHLIST// Jewelgift + help mij winnen

Laatst zag ik via Instagram dat Jewelgift een leuke winactie had. Namelijk: maak een wishlist van de collectie van Jewelgift. Degene met de meeste likes op Facebook wint €20,- shop tegoed. En dat laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan, want ze hebben echt een leuke collectie!

Dit is mijn wishlist geworden. Ik ben gegaan voor een leren rokje in combinatie met een fluffy vestje. Ik hou zo erg van de leren items en fluffy items. Om de outfit af te maken heb ik voor een aantal sieraden gekozen.

Nu is mijn vraag aan jullie: zouden jullie me willen helpen met winnen? Het enige wat je moet doen is naar deze link te gaan en mijn foto 'liken'. Als het linkje het niet doet, kan je naar de pagina van Jewelgift gaan op Facebook en mijn collage opzoeken om te 'liken'.

Fingers crossed!
p.s. AOWOB heeft nu ook een eigen Facebookpagina. Ik zaal het leuk vinden als je de pagina wilt liken.

9 comments:

  1. Leuke wishlist, ik zal vanmiddag liken (;
    liefs,
    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je kan winnen! Ik ga je je helpen:)
    Ik vind je blog trouwens erg leuk, en daarom ga ik je nomineren voor de liebster award. Morgen zie je er een berichtje over op mijn blog.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Mooie wishlist! Ik heb het linkje geliked. x

    ReplyDelete
  4. gaan we zeker doen! leuk hoor
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO