Sunday, November 3, 2013

WISHLIST// Esprit

Nu het koude weer eraan komt, het bijna elke dag regent en de bomen na de storm van vorige week hun blaadjes al voor de helft kwijt zijn, wordt het voor mij tijd om opzoek te gaan naar een lekkere warme outfit. Ik besloot om eens een totaal andere webshop te bezoeken en voordat ik het wist was ik aan het rondsnuffelen op de Esprit webshop.

Esprit is normaal gesproken een winkel die ik eigenlijk voorbij loop. En op de één of andere manier heb ik altijd het idee gehad dat wat oudere vrouwen het merk dragen. Totdat ik in mijn kast twee paar broeken vond van Esprit en de collectie op hun webshop een rustig bekeek. Nee, het merk Esprit is echt niet alleen maar voor ‘oudere’ vrouwen. Dat vooroordeel heb ik nu met een gerust hart uit mijn hoofd kunnen gooien.

Ik heb twee herfstklare outfits samengesteld  met een leren broek. Ik kan echt geen keuze maken welke outfit ik nou leuker vind met een leren broek.  


Linkse outfit:
Ik heb voor de linker outfit gekozen omdat ik nog steeds opzoek ben naar een fluffy giletje. En eigenlijk denk ik ook wel dat een fluffy giletje een must-have is voor de herfst en de winter. Ik heb er voor gekozen om het giletje te combineren met een basic zwarte trui zodat  het geheel niet te druk wordt. De bruine booties maken de outfit lekker comfortabel en niet te chic.

Rechter outfit:
In de rechter outfit heb ik voor een  andere  en wat chiquere style gekozen om te combineren met de leren broek. Omdat je tegenwoordig overal denim blouses ziet terugkomen, wilde ik daar ook iets mee doen. Daarom heb ik ervoor gekozen om de denim blouse onder de grijs/zwarte trui te dragen. Door dat te doen wil ik de rest van de outfit simpel houden en niet teveel poespas eraan toevoegen. De hakken onder deze outfit zorgen ervoor dat de outfit een toch nog een chic vleugje krijgt.

Voor welke outfit zal jij gaan en ben jij al bekend met de Esprit webshop?


16 comments:

  1. Ah, de leren broek! I want it! En allebei de schoenen zijn ook zo mooi. Ik zou t zou willen kopen! Maar t is no buy maand... X

    ReplyDelete
  2. Hele leuke outfits! Welke outfit ik het liefste kies? Ik kan niet kiezen, ze zijn beide heel leuk!

    ReplyDelete
  3. Leuke wishlist! Dat fluffy vest lijkt mij heerlijk!

    ReplyDelete
  4. De linker outfit is mijn favoriet!

    ReplyDelete
  5. Ziet er goed uit ! leuke items ook vooral heel de linker kant met het bontje en die broek en die laarzen top!

    liefs
    en geniet van deze donkere regenachtige blog dag!
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Leuke outfits zeg!! Ik kan niet kiezen welke ik leuker vind eigenlijk haha!

    ReplyDelete
  7. Ik ga toch voor der linker!

    Xo

    ReplyDelete
  8. Dat bont vestje en die broek vind ik leuk!

    ReplyDelete
  9. Oh je maakt het me lastig haha! Ik vind de rechter het leukste vanwege de schoenen. Ik zou alleen het blauwe spijkerblousje omruilen met de faux fur gilet (daar heb je vast nog een andere leuke top bij ;) en de tassen zou ik omwisselen.

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  10. rechts, is zeker mijn favoriet!

    ReplyDelete
  11. love love love everything in this ensemble. you made good picks!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO