Sunday, November 24, 2013

TIP// Fasha

Ik was dit weekend aan het rondsnuffelen op het internet naar nieuwe webshops. Ik vond dat het namelijk wel tijd werd dat ik eens iets anders (qua webshop) een kans moet geven. Zo belandde ik op Fasha.nl

Fasha is een grote fashion portal/vergelijkingssite met een uitgebreid assortiment van de laatste mode in modewereld en voor studenten (als ons) bestaat dit assortiment uit een fijn prijsje voor onze portemonnee. Altijd fijn! Fasha verzamelt fashion uit meer dan 200 verschillende webshops, zo is zijn er lekker veel schoenen, kleding en accessoires te vinden.
Wat handig is aan Fasha is dat Fasha beschikt over alle producten en voorraadgegevens van de verschillende webshops. Zo kan Fasha je laten zien welke webshop het goedkoopst is in dat product die je zo graag wilt, maar geeft Fasha ook een overzichtje of die trui die je zo graag wilt hebben nog wel in jouw maat is.

Ik zie het bij mezelf namelijk nog wel eens voorkomen dat het product niet meer in mijn maat is en dat je dan weer een nieuwe zoektocht op het internet moet beginnen. Maar dat is vanaf nu verleden tijd:)

Ik ga nog eventjes rondsnuffelen op Fasha. Kende jij deze vergelijkingssite/ webshop al?


11 comments:

  1. ik kende deze webshop nog niet maar ziet er erg goed en leuk uit!

    liefs,

    ReplyDelete
  2. Deze kende ik nog niet! Handige tip :)

    ReplyDelete
  3. Handig, als je het goedkoper kan krijgen en voor het hetzelfde product-doen.

    ReplyDelete
  4. Ik kende deze nog helemaal niet. Ga gelijk even kijken :)

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  5. Ik ken deze helemaal nog niet! Ziet er goed uit.

    ReplyDelete
  6. Net even gekeken, kende hem nog niet ..!
    Nice site en leuek blog heb je ;)
    xx

    ReplyDelete
  7. Ik kende het nog niet, maar klinkt leuk :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. Oew, vet gave site dat Fasha, ze hebben ook echt alles daar! :)

    ReplyDelete
  9. Bedankt voor de positieve reacties allemaal!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO