Thursday, November 21, 2013

PORTFOLIO// Interview met Jenny en Kim

Sinds dat ik mijn lay-out veranderd heb, heb ik dan nu ook het kopje: portfolio. Ik weet niet of jullie op die pagina al eens gekeken heb. Zo niet, op die pagina plaats ik alle interviews die ik heb gehad voor onder andere mijn opleiding.

Dit keer heb ik Jenny van Rocknrollerr en Kim van Fashionscript geïnterviewd over hun 'waterstyle'. Dit is het uiteindelijke resultaat geworden en ik ben er best trots op! Ik zie nu net pas dat de streamers/quotes bij de verkeerde foto staan..

Ook hadden jullie laatst al een sneak peek gezien van mijn eigen gemaakte website voor webdesign. Als je benieuwd bent naar de complete website kan je HIER klikken.


10 comments:

  1. Ik ga je portfolio eens bekijken, deze interviews ziet er in ieder geval al top uit meid!

    ReplyDelete
  2. Klinkt goed en ziet er goed uit!
    liefs,

    ReplyDelete
  3. echt heel leuk! leuk gedaan
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  4. Wat ontzettend leuk dit! Volg Jenny al een tijdje en daarom best geinig om haar hier voorbij te zien komen.

    ReplyDelete
  5. Leuk gedaan zeg die interviews! Ziet er heel mooi uit en zal eens neuzen in je portfolio. :) Liefs

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO