Saturday, November 2, 2013

PERSONAL// touwtjespringen

In de zomervakantie ben ik 5 kilo(!) aangekomen doordat ik elke dag uiteten ging. En dat, die 5 kilo zit mij dwars. Het is zelfs al zo erg dat ik droom dat ik zwanger ben en dat mijn aangekomen gewicht verklaart. Just crazy..

Anderhalf maand geleden ben ik weer begonnen met hardlopen en dat ging echt goed. Totdat ik mijn blessure weer terugkreeg.. Hier baalde ik natuurlijk van en ik begon eens te Googlen naar andere sporten die me kunnen helpen met afvallen. En daar vond ik de oplossing, namelijk: touwtjespringen.

Inmiddels heb ik een touwtjesspringschema (goed Galgje woord trouwens) gevonden en ben ik al vanaf maandag aan de slag. En tot nu toe heb ik de hele week nog spierpijn gehad. En dat is alleen maar goed nieuws!



11 comments:

  1. echt back to basics he :). ik doe het ook nog nu en dan, gemakkelijk in de tuin.

    ReplyDelete
  2. Haha hopen dat je zwanger bent klinkt ook niet echt goed ;) Hoop dat je die kilootjes weer kwijtraakt, touwtjespringen is in ieder geval goed voor je!

    ReplyDelete
  3. Hee wat een fijne manier om te sporten!

    ReplyDelete
  4. hahaha leuk stukje!
    Veel succes by the way xo

    ReplyDelete
  5. Touwtjesspringen is inderdaad een goede manier om een beetje gewicht te verliezen! Wat jammer van je blessure..

    ReplyDelete
  6. wat goed meid, you go girl!
    Wat voor schema heb je ?
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  7. Goed van je! Ik deed ook een tijdje aan touwtje springen, maar ik kreeg er ontzettend last van mijn schenen van. Het is wel heel leuk en je kan er zelf best goed in worden (en allerlei variaties leren zoals double unders en om-en-om-springen).

    ReplyDelete
  8. Ik doe het ook heel vaak, vind het best wel fijn om te doen! Ik raad je aan om voor het touwtjespringen en erna je kuiten, bovenbenen en armen even te stretchen, dat helpt enorm!

    Xx Alex

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO