Friday, November 1, 2013

PERSONAL// no buy month

Een nieuwe maand, een nieuwe manier om eens goed geld te besparen. Ik ben natuurlijk maar een arm studentje en moet wel elke maand (helaas) weer mijn schoolrekening en zorgverzekering betalen. Omdat ik in de laatste week van oktober echt €0,00 overhad en ik met de kerst naar Londen ga, wordt het voor mij hoog tijd om te gaan sparen! (En dus dat gat in mijn hand dicht te hechten..)


Mijn doelen voor deze maand:
- Niks nieuws kopen.
- Wanneer ik echt iets nodig heb (zoals schoolboeken), eerst Marktplaats afstruinen.
- Alleen beautyproducten kopen als het oude op is (lucky me, ik heb net alles nieuw).
- Geen eten en/of drinken meer onderweg kopen.
- De reis naar Londen ook daadwerkelijk betalen.
- Geld overhouden aan het eind van de maand.

Dit moet ik kunnen volhouden toch? Bereid je alvast maar voor op veel wishlisten.

Ik wens mezelf alvast héél véél sterkte!

13 comments:

  1. Heel veel succes, je hebt in ieder geval een mooi doel voor ogen! x

    ReplyDelete
  2. Oeh! Ik doe mee! Ik mag alleen geld uitgeven aan kerst kadetjes!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Hahah wauw dit is wel een goede post
    misschien moet ik deze ook maar is gaan doen!
    Als jij dat geen probleem natuurlijk vindt?

    Hahah ik moest lachen om geen eten of drinken kopen onderweg
    Dat is erg moeilijk dat probeer ik ook altijd maar lukt nooit..

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Haha dit neem ik me elke maand voor, blijft moeilijk hihi!

    Liefs, Jennifer

    Winactie: Win een healthyfood-pakket!

    ReplyDelete
  5. Wauw, knap van je hoor! Wat leuk dat je met kerst naar London gaat!

    ReplyDelete
  6. Wat goed van je, ik wens je veel succes!

    ReplyDelete
  7. Haha, good luck with that, ik zou het niet kunnen! :p

    ReplyDelete
  8. Haha, ik wens je ook heel veel sterkte! :p



    www.style-chameleon.com

    WIN A HAIR TREATMENT!!!

    ReplyDelete
  9. Knap als je je er aan gaat houden! Ik zou dit eigenlijk ook moeten doen maar ik kan het gewoon niet :(

    ReplyDelete
  10. Wat goed dat je dit doet! Veel succes!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO