Wednesday, November 27, 2013

PERSONAL// Mijn Hyves foto's

Laatst zag ik bij Emilia een artikel over haar Hyves foto's. Ik vond dat zo'n leuk idee dat ik het niet kon laten om er geen artikel over te schrijven.

Vanaf 2 december veranderd Hyves in een games platform. Dat betekend dus dat alles van je account wordt verwijderd. Reden genoeg dus om nu alle 'oude' foto's eens door te spitten en de leuke foto's op te slaan. Want 'vroeger' besteedde ik heel wat uurtje op Hyves. Het leek me leuk om wat oude kiekjes met jullie te delen. Alle foto's zijn 2 of 3 jaar geleden..



10 comments:

  1. Het is altijd zo leuk om oude foto´s terug te kijken!

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een ander gezicht zeg, je haar is echt compleet anders! Leuk om oude foto's te bekijken!

    ReplyDelete
  3. Haha het is altijd zo heerlijk om oude foto's terug te kijken! En al helemaal van Hyves, helaas heb ik mijne verwijderd een poos terug. :(

    ReplyDelete
  4. Super grappig! Ik heb een tijdje geleden mijn hyves al verwijderd haha!

    Xo

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Ik heb al mijn hyves foto's verwijderd haha.. best jammer opzich

    ReplyDelete
  6. aah ziet er leuk uit ! http://lifeofnessah.blogspot.nl/p/shop-my-closet_27.html

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO