Friday, November 8, 2013

PERSONAL// Happy new hair

Ik zal al een poosje te twijfelen om mijn haar weer wat donkerder te verven. Niet direct bruin maar gewoon donkerblond. Mijn hairlights waren namelijk al half uitgegroeid en mijn haar had een soort ombre effect, wat me nu niet meer aanstond.

...maar nu is dat allemaal verleden tijd. In een opwelling besloot is dinsdag mijn haar (zelf) te verven. Ik ben erg blij met het resultaat en heb zelfs al een nieuwe bijnaam: goudlokje.

Wat vind jij ervan?



25 comments:

  1. Ik vind je haar superleuk! :) Het staat je hartstikke goed!! X

    ReplyDelete
  2. Haha, sinds mijn haar terug blonder is noemt mijn vriend me ook goudlokje ^^
    Staat je goed :)

    ReplyDelete
  3. Heel mooi kleurtje, staat je erg goed!
    x

    ReplyDelete
  4. Heel mooi! Vind je haarkleur heel natuurlijk, pony staat je trouwens ook vlot!

    ReplyDelete
  5. Wauw echt heel mooi!!

    www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  6. Mooi nieuw kleurtje hoor, staat je goed! c: Xx

    ReplyDelete
  7. Ziet er leuk uit heel leuk kleurtje!

    liefs,

    ReplyDelete
  8. Wat leuk, het staat je goed!

    ReplyDelete
  9. Heel erg mooi! Staat je ook goed xx

    ReplyDelete
  10. Ah wat een leuke foto's! Het staat je heel mooi!

    ReplyDelete
  11. Staat heel leuk! Mooie kleur ook!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je leuke bericht! Ja de laatste tijd ga ik idd naar veel events. Super leuk ook :)
      Ik volg je nu via Bloglovin en GFC :)

      XxX

      Delete
  12. wonderful pics!
    would you like to follow each other?
    just let me know
    xx
    Marlena

    ReplyDelete
  13. Ik vind het echt heel leuk!

    Xo

    ReplyDelete
  14. Mooi kleurtje, staat je echt super (:

    ReplyDelete
  15. Ik vind je haarkleur erg leuk, welke haarverf heb je gebruikt? Donker staat je trouwens ook heel mooi:) Ik volg je nu.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  16. Ik vind het super!
    Die trui die je aan hebt is ook zo mooi (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    ReplyDelete
  17. Ik vind het erg mooi, het staat heel natuurlijk!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO