Thursday, November 14, 2013

PERONAL// eventjes bijpraten

Tijd voor een fijn persoonlijke artikel(tje). Het lijkt mij wel leuk om met jullie te delen wat er op dit moment in mijn leventje speelt. De laatste keer dat ik jullie bijkletste, vertelde ik over mijn nieuwe opleiding.
Ik heb het gevoel dat ik nog maar een paar weken de opleiding communicatie studeer, maar vorige week heb ik alweer mijn eerste tentamenweek gehad. En na mijn gevoel ging die al tien keer beter dan toen ik mijn eerste tentamenweek had voor de opleiding journalistiek. En mijn eerste studiepunten zijn zelfs al binnen, een 9 op webdesign! Mijn eigen gemaakte website laat ik nog in een apart artikel zien;)

Vorige week maandag had ik een toets waar ik héél erg tegen op zag. Namelijk bedrijfseconomie. Gelukkig had vriendlief een grafische rekenmachine en daar heb ik tot op z'n max gebruik van gemaakt. Dat ding is op dit moment gekroond tot mijn held. Ik kon namelijk mooi alle formules terugvinden in die rekenmachine. Woensdag had ik de toets mediaontwikkeling en daar heb ik een beetje een twijfelend gevoel over. Helaas heb ik nog géén één cijfer terug gekregen en dat is eigenlijk best wel irritant!

Gelukkig hebben jullie niks gemerkt van mijn leergedrag want elke ochtend zorgde ik ervoor dat er een nieuw artikel online kwam. Daar had ik nog gewoon de tijd voor. Vandaag heeft ons projectgroepje de eindpresentatie van ons project en dan begint de nieuwe periode alweer. Time flies.. 

...en nu kunnen de boeken weer opgeruimd worden! (Voor eventjes dan).


12 comments:

  1. Leuk dat je tentamens bijna gedaan zijn (:
    Lijkt me wel een leuke opleiding

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  2. Oh jouw tentamens zijn al gedaan! of toch bijna.. Mijn beginnen pas 2 december (ook communicatie) :'(
    x Jana

    ReplyDelete
  3. Hahaha wat een super leuke foto!! Ik vind het altijd het beste gevoel van de hele wereld als de tentamens weer voor even achter de rug zijn!! Ik hoop dat je goede cijfers terugkrijgt! :) X

    ReplyDelete
  4. De tijd gaat inderdaad snel :p



    www.style-chameleon.com

    PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  5. Wat fijn om te horen dat het goed gaat! En nu dan ook écht gaan relaxen he ;)

    ReplyDelete
  6. Haha leuke foto! En toevallig dat je communicatie studeert! Ik studeer communicatie- en informatiewetenschappen :) X

    ReplyDelete
  7. Wow een negen! Je verdient wel een pluim! Het harde werken heeft gewerkt:-)

    ReplyDelete
  8. Proficiat dat je zo'n goed punt had!

    ReplyDelete
  9. Wauw een 9 op webdesign, wat goed! Veel succes met je studie :)

    ReplyDelete
  10. Hopelijk zijn de punten die je nog niet hebt goed :) Heerlijk om zo'n weekje vrij te zijn hierna!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO